Omgång 52: HV71 - Mora IK

Lättare att räkna ljusglimtarna tror jag :wink:

Lätt.

Hm… ja, men nu står vi där vi står på nåt sätt.
Kanske minns fel nu, men visst höjde sig Gunnar rejält i kvalserien.

Vi får hoppas på nåt liknande.

3-3

Märkligt att man fortfarande är med i matchen…

Min också….

stackars hunter, studsar fel för han hela tiden

ja, det lutar åt fel håll. Tycker ändå han står på rätt ställen, gör mer rätt saker nuförtiden…

Jag undrar vad som ska till för att nr 12 ska göra mål. Med de chanser han haft borde han gjort tre bara i den här matchen. Men det beror väl på att han saknar 1/3-del av sitt klubblad… Skaffa honom en riktig klubba så ska det nog gå vägen….

Absolut.

Men trodde han skulle vara lite mer rivigare än vad här när beskrivningen kom. Han är runt mål där det händer och hoppas de släpper för honom. Vi behöver ny målskytt nu när foppa toppat formsvacka som de verkar…

Exakt min tanke. Den korta klubban ska ju ge honom bättre känsla, menar Hunter själv. Sett till hur det ser ut skulle jag säga att det är tvärtom.

Oavsett vad. Hunter är tillräckligt bra för att höja lägstanivån. Och vår lägstanivå har varit ett problem hela säsongen. Så ändå på plussidan att Hunter kom in.

jävla grynig sändning… :imp:

För många ölbärs nu igen?

Booooooom :exclamation:

Snyggt!

det tog törngren sådär 50 matcher att börja bli bra :smiley:

Wikström!!! Så kul att han får göra mål.

Mycket!

inte en enda… cmore-appen gör en besviken…

Lätt.

Wikström (och även Wennlund när han får chansen) är på riktigt så jäkla nyttiga. De tar alltid chansen när de får den. Nu verkar ju Kokkonen vara given som 13:e. Jag förstår inte riktigt varför när vi har fullt lag. Wikström och Wennlund är minst lika bra, om inte bättre.