Omgång 54: HV71 - Örebro

Haha :slight_smile:

:laughing:

Toni Rajala verkar ha lämnat isen.

Kul, Campoli dundrade in i sargen och blev liggande någon sekund. Inget allvarligt hoppas jag innerligt.

:laughing: :laughing:

Faan va synd att man inte får följa hv i allsvenskan nästa säsong. . Nämligen där dom hör hemma jävla sopor! !
Dom skulle spela för klubbmärket o för varandra hette det…
Istället pissade dom på både klubbmärket o varandra och deras fantastiska publik. .

Som tabellen ser ut just nu möter vi Modo i play in

Alltså, alla är missnöjda, men va fan? Allvarligt?

Det är lugnt. HV maskerar formen ytterligare, bara. Förmodligen är man nära toppformen nu, som man tar med sig till play in. Inget att oroa sig för.

Ja…skönt att veta :wink:

Ja jag såg matchen på plats…gjorde du? Nåt mer viljelöst och dåligt har jag aldrig sett. . Ingen vill spela hockey märks ju så jävla tydligt!! Men du är säkert nöjd… va vet jag. .

Till HV, och dig:

Haha rolig bild:)…
Men seriöst tycker du hvs spel idag höll SHL klass?

Pajashockey under en pajassäsong.

Man gläds i framgång och man lider i motgång, så är idrotten.

Jag tror inte det finns någon som tycker att Hv71’s spel idag, eller under hela säsongens spel, har varit bra. Men att skriva att det är tråkigt att du inte får följa Hv71 i allsvenskan nästa år, hoppas jag innerligt att du är ensam om. Får hoppas att du skriver detta i total ilska. Annars borde du skämmas.

Sen när räknas en match som en hel säsong. Så här dåliga som HV71 varit dom senaste matcherna har dom inte varit hela säsongen, då skulle dom legat på en plats där dom fortfarande inte hade klarat kontraktet. Det är lite det grundserien är till för lilla du.

Efter att ha blivit förnedrade med 8-1 i förra matchen trodde man ju att man skulle få se lite jävlaranamma och kämparglöd men icke.
Hade vi inte mött Örebro hade vi blivit överkörda med större siffror.

Säsongen är över på onsdag.

Jag sa inför säsongen att HV redan hade gett upp, samt att detta skulle bli den mest ointressanta säsongen på väldigt länge. Trodde dock inte att det skulle gå så jävla dåligt. : P
Har inte sett en match på flera månader, Stillman förstörde verkligen mitt hockey intresse. Han är ett gift som HV måste göra sig av med så fort som möjligt om man vill satsa på guld igen.

Nej, hur skulle man kunna vara det?
Tolka om, tolka rätt!

svårt att förstå vad om händer, det finns liksom ingen energi i laget……Jag tycker dock inte krog varit bra men han har inte varit sämre än de andra så varför bänka honom. Nilson har inte suttit på bänken en enda match och han har ta mig sjutton också varit dålig.

Spelade Holza?

Bendelineffekt……tjaaaa…….eller inte. vi har ju bara 4 poäng mer till strecket än vad vi hade med Dahlen och tror någon på fullaste allvar att detta beror på tränarbytet så undrar jag hur det är funtat….tränarbytet gjorde ingen skillnad alls precis som jag var inne på. Det är ju dock inte säkert att det varit bättre med Dahlen men man ska vara lite försiktig med tro att det bara var Dahlens fel.