Omgång 54: HV71 - Örebro

Vilken match, måste vara många som ser den när det inte ens fanns en matchtråd :wink:

Någon mer som har problem med webb-tv via csports??

Jag har problem men på canliga cmore…:smiley:

Ja har är dödare än på krematoriet…Men det syns ju på matchen också. Jag undrar vad Wesslau gjorde bredvid målet när han skjuter i det…

Förväntade sig pass i sidled och förmodligen att någon spelare skulle attackera puckföraren, men nu för tiden kan man tro att motståndarna är fridlysta i HV’s zon…

tycker inte 1-0 är rättvist för ÖIK men det är målen som man räknar.

Ja ingen går ju på!

Intressant se hur 3st hv-gubbar är på samma gubbe, just innan målet. Därav får Weinstock sen hur mycket tid och yta han vill.

Csports måste vara årens skämt på dålig service, kass kundtjänst samt allmänt kassa priser!

Ja, suck. Urkass webb-tv. Dags att ringa och klaga lite. Man vill ju gärna se play-in i alla fall.

Man ska visst ha släppt på man-man-spelet, ett resultat av det?

Någon som såg nåt av 1a som kan sammanfatta hur HVs spel ser ut?

Oinspirerat ,man undrar hur många spelare som redan nu vet att de inte ingår i laget nästa år.

Anledningen till Weinstock blev så ren som han blev var pga att Williamsson (om jag inte såg fel) skadade handen och åkte ut mot båset. Kanske skulle ha väntat tills pucken hade spelats ut. Men men.

Vi ska väl vara glada att de besparar oss från bedrövelsen.

Tydligen ett djupt skärsår (Williamsson?) i handleden. En till back borta. :angry:

0-2 efter att Jämtin har dragit på sig en utvisning. Wallace sätter den i krysset efter tveksamt försvarsspel.

Väldigt tydligt att det är 2 bottenlag. Örebro dock klart bättre. Fan!

Tycker Jämtin ser bra ut. Spelar rejält och täcker skott. Bra! Ta rygg på honom.

Efter att kollat på Hvtv dom senaste dagarna och sen matcherna så stinker det falsk marknadsföring. Spela vår bästa hockey och spela för klubbmärket etc. Hmm njaaaaa. Förstår inte hur folk kan betala flera hundra för att se detta debaclet.

Jämtin, när ska du bidra med lite poäng istället för onödiga utvisningar. Riktigt ful och feg cross checking i ryggen.

Det känns som ett Mirakel att hv klarar sig kvar. Örebro är ju klasser bättre än hv. Hv hade aldrig klarat en kvalserie.

Är det hockey idag? Jag ser ett korplag i mörkblå dress som verkar trötta loja och oinspirerade. Läste att HV skulle spela för klubbmärket, så det kan knappast vara dem jag ser…

En sak jag funderar på, vad protesterar spelarna emot :question: :question: , jag är enormt glad att vi undvek kvalserien för med denna glöden hade det varit aska långt innan serien varit slut.