Omgång 55: HV71 - Skellefteå AIK

Sören Persson dra åt helvete!

rädd för de rinner iväg nu…

jag sätter 1000kr på att det nu, när det är för sent, kommer en kompensationsutvisning på en SAIKare.

jag räknar till två riktigt bra hv-chanser i denna period… bättre

Skulle inte hjälpa ikväll tyvärr.
Stor klasskillnad idag, ZAIK visar hur man spelar hockey och sätter hög press på våra backar så dem skiter ner sig varenda gång.

Då hänger det på DIF om det blir V eller L. Föredrar L.

Laine gör ingen lysande insats idag. Åker inte skridskor, dåligt passningsspel och grinig på fel sätt. Inte bra…

Känns rätt långt bort att HV vänder detta nu, tyvärr…

Låt Pettan få ngt byte nu Johansson…han är inte sämre än ngn annan…målvaktsbyte???

Hv 6:a. Helt utan press mot Växjö. Kan passa oss bra!

fan, jag blir så förbnnad, domarn kommer lätt undan när han kan ta för 6 på plan å en klubba i ansiktet… så skymmer det faktumet att han varit helt kass.

ÖHK-DIF 4-4!

Dif gör 4-4! HV 5:a just nu!

Tror inte något lag rår på SAIK i bäst av sju. Det är imponerande med tanke på alla spelarförluster.

Dom gör verkligen något rätt när dom sätter fysschemat. Dom nöter ner motståndet med sitt intensiva spel.

7 min kvar… 3 snabba nu!

synd där…

HV blir femma. ÖHK tar inte 3p mot DIF. LHC i kvarten alltså!

Undra om Jämtin är glad nu då? :wink:

Många i HV glider tyvärr bara. Är väldigt besviken på Laine denna säsongen. Som tar många onödiga utvisningar och inte alls har någon speed. Men man kanske hade för höga förväntningar på honom. Och på hela HV där det är många som underpresterat. Jaja det blir ju kvartsfinal iallafall.

Sören Persson är inte bra någonstans