Omgång 6: HV71 - Djurgårdens IF

KUNGEEEEEEEEEN!!! :smiley:

JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

fan min feed är sen.

[size=200]#24!!![/size]

KIIIIIINGGGGEN :laughing:

yay

fify = fixed it for you (kolla det jag citerade :wink: )

Å va gött det är att hålla på HV!! Succé direkt för Christensen:)

Hahaha! Ok, farbror är så gammal att jag inte hajar såna nymodigheter! :sunglasses:

Surt att Teden missade. Hade gärna gått till pausvilan med 3-0, men 2-0 är helt ok med. :slight_smile:

fan va underbart å se den glädjen i #24s ansikte efter det målet :smiley: :smiley:

Tänkte precis samma. Han brukar vara rätt sval annars när han nätar, men nu vart han glad som fan! Skönt och kul att se!

Jag gillar verkligen HVs press som man sätter på motståndaren. Idag får Dif inte ens chansen att göra kontrollerade uppspel så det slutar med chanspassning och icing eller pucktransport från backar där forwards står still på offensiv blå. Mycket bra och hoppas man orkar hela matchen och säsongen!

Riktigt bra period. Man blir ju inte jätteledsen av att Christensen hänger dit en med haha.

Tycker det känns hur stabilt som helst. Man åker Skridskor som aldrig förr, bli aldrig stressad och sedan se Erik både göra mål men även se honom jobba hem, tackla…det är viktigt att se honom på detta sätt. …kul

tycker synd om Emil.
Jag är rätt säker på att han inte trodde att HV hade det lag han ville se för att kunna kapitalisera på sin talang. Så han väljer ett dif han ser är på uppgång. Vips så kuggar HV i och dif är det soplag det varit de senaste 20 åren. Surt sa räven, nu är du i fel lag Emil, det syntes på dig i intervjun att du tyckte detta sög.

du kan alltid komma tillbaka till HV!

Klockren analys :smiley:

i avdelningen bra utvisningar…

Verkar rätt ofarligt att ta utvisningar mot DIF :smiley:

skulle va kul att se ett trendbrott med en bra andraperiod :bulb:

hårtork i dif’s bås :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Djurgårdens PP är något fruktansvärt dåligt