Omgång 6: HV71 - Skellefteå AIK

Inte en kanske. Men två är för mycket.

vi har haft en del frilägen… i denna och tidigare matcher. Ingen kaka.

Efter 3 matcher hemma är det tydligt publiken har börjat ledsna. Världens bästa fans möjligen undantaget Liverpool har med all rätt börjat ledsna på detta.

HV försöker öka tempot och spelar lite mer vågat… går åt H… direkt.

Fast idag står man ju inte och faller med Gunnar. HV har inte mäktat med mer än tre mål per match under hela säsongen (försäsongen inkluderad). Klart som tusan man då torskar mer än vad man vinner.

Förstår publiken. Själv har jag struntat i att förlänga familjemedlemskapet denna säsong. HV känns allt mer sekundärt i livet. En nonchalant förening med Sveriges tröttaste sportchef. Livet består av så mycket mer än att titta på undermålig hockey…

alla dessa corsi skott alltså, sluta skjut på en oskymd målvakt hela tiden snälla

Hult på blocket “första kedja köpes, gärna begagnad”

Neeeeeej. PP igen- där rök matchen!

jaaa PP

NU

NU smäller det!

För övrigt, sparka Holmström- han är PP ansvarig och har därmed bevisat att han är fullständigt inkompetent

:laughing:

ta ut gunnar!

Så startar man med IKONEN av alla…

Jag håller helt med dig.
Hade jag gjort ett så dåligt jobb som Hult mfl gjort sen guldet hade jag fått sparken för länge sen.

bra PP

Ni får säga vad ni vill men tv ledarstab och styrelse har inte sportslig framgång som mål för hv

bänka hela j-a A-Laget och kasta in juniorerna kan inte bli sämre.

Man måste ju ha perspektiv :smiley: familjen är alltid nr 1. Sen kommer jobbet. Trea golf och på fjärdeplats börsen. Se där, att HV suger är plötsligt inte lika jobbigt längre :smiley:

nu ta gunnar!!!

de går för det iallafall