Herregud så dåligt det är… Cement i skridskorna…
Helvete!
Dahlén måste få ordning på killarna nu.
En fjantig utvisning till. Är det Kuben?
// JV
0-3
Nu ska man egentligen inte skriva i matchens hetta, Men nr76 slarviga rensning gjorde modos 2-0. Vad håller Davidsson på med? Vad gör hv71 3-0…
6-0 skulle faktiskt vara rättvist.
Jag är rejält förbannad, ja!
Skämmes ta mig fan!
Nu rinner de iväg…
Schyst inställning mot Gunnarsson.
Är ju jävligt dåligt att inte ställa upp bättre.
Så. Jävla. Dåligt.
SKÄRPNING! ![]()
Skit Hv! Jag trodde ni skulle vinna varenda match ju!
WKs utvisning är den billigaste hittils denna säsong. Han går in för att tackla, modoiten snurrar och ramlar. 2 min tripping.
Folk gnäller på Csports när matcherna är dåliga… Pinsam insats av HV 71 hittills
Inte kört än!! Men dax att göra nåt
Denna gången var det Lärking. HV har verkligen haft tur med valet av domare till kvällens match. Dum och dummare, liksom. Frågan är vem av Kuben och Lärking som hatar HV mest?
Tycker synd om Gunnarsson som gör en riktigt bra match.
Att HV åker på utvisningarna är helt i sin ordning då vi är tre skär efter hela tiden.
Absolut det sämsta jag har sett - BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Vi har ju knappt haft ett farligt läge på 33 minuter!
Räknar nästan med att Stille värvar 1-2 spelar inom kort. Kanske t.o.m NHL.spelare. Våra nyckelspelare verkar ju också vara skadade…
Stänger ner Liverapporteringen i 3 minuter för att skriva lite på ett skolarbete.
2-0, 3-0. Ridå?
1+2 av Steen hittills. Godkänt. Nu kommer jag bli tvungen att kräkas över Steeneffekten i 2 dagar.
Kul att se att spelarna som ska ta ansvar lyfter HV… Davidsson bjuppar på 2-0, Petrasek plockar utvisningar.
Ngt har hänt med Davidsson, laga honom!!
Det är ju skrattretande. Det där med att INTE ta utv verkar helt ha glömts bort.