Omgång 7: HV71 - Färjestad BK

Bokstavligen ute och cyklar.
På väg hem!!

4 gillningar

Ser ut som en fin cykeltur det där :sweat_smile:

2 gillningar

Jag "cyklade "sisådär 13 gånger igårkväll och idag är det bakfylla…

2 gillningar

Vad är det för åsna i bild ta bort honom.

2 gillningar

0-6 idag. Enbart för att Hugo A håller siffrorna nere.

FBK-klacken kör ”HV åker ur”. Börjar bli ganska trött på den ramsan. De hur ju rätt, men ändå.

Med tanke på att Abbott ärvde en snudd på full trupp och han endast haft tre värvningar på sig att kunna lyfta det här laget är det extremt viktigt att “Abbotts spelare” faktiskt gör skillnad.

Kero har börjat röra på sig även offensivt, bra. Luoto har missat 6 av 7 matcher. Mindre bra.

Sen har vi Day. Man ser verkligen att det i grunden är en duktig spelare. Men Day måste komma igång och börja synas i poängprotokollet. Just nu taktar han mot NOLL poäng och minus 61. Med sina minus 7 just nu sticker han verkligen ut i laget, inte på ett smickrande sätt. Slutar det så kommer vi naturligtvis kalla honom en flopp, trots att vi alla är överens om att han “ser bra ut”.

Så Day måste höja sig. Redan ikväll.

5 gillningar

Its good day to shine!

Förbered er på omgångens dyngskräll :muscle:

1 gillning

Trot det blir omgångens käftsmäll…blir tufft

Jösses vilket lag dom har…

Är det efter första perioden eller har du blivit optimistisk?:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Överlev första 5 min. Typ så

Äntligen Sandberg i laget. Inte Filip. Men ändå.
Det är typ en halv Sandberg eftersom han dessutom har tröja 6. :slight_smile:

2 gillningar

Hur i hela världen kan de se så muntra ut i omklädningsrummet? Så glad är inte ens jag med 13 öl under västen.

2 gillningar

Kvinnliga speakern idag va? Tyckte de lät så.

Hv måste ju ha världens bästa fans, spelar uselt och ligger sist, likväl fyller de hallen. Så, för deras skull, ge dem lite valuta för pengarna!

6 gillningar

Är väl ett bra tecken …

Vi har iallafall Sveriges bästa intro. Det kan ingen ta ifrån oss. :heart:

8 gillningar

Blomman också förvånad över uppslutningen.
Ha ha ha