Omgång 7: HV71 - Färjestad BK

Den är riktigt fin.

1 gillning

Vilken Laphroaig är det?

Den är grymt god, har inte haft en Ardbeg i mitt barskåp sen 2010.

1 gillning

Låt oss fira detta ikväll. Forum vänner!
Over and out

Ska vi dra lite i bromsen så kan vi, trots tre PP-mål, konstatera att det uppställda spelet i PP inte var jättebra idag heller. Målen vi gör i PP är, möjligen bortsett från Reber (som är mer av en individuell prestation än ett taktiskt drag
), inga klassiska PP-mål. När man ställde upp och spelade så såg det ganska segt ut (AP20 bidrog mycket till det). Förhoppningsvis så kan målen ändå ge lite självförtroende framåt.

2 gillningar

Aged 10 years.

Bryr mig “nada” om lhc eller fhc, lakers. Finns bara ett lag jag älskar hata och det är fbk. Skönaste vinsterna kommer alltid vara mot fbk.

3 gillningar

De har blivit dyra som satan. Men de räcker länge pga rökigheten xD

Idag var nog ingen dålig, alla bidrog!

1 gillning

Viktiga är HV spelarna växer av det att det “lossnade” lite.

2 gillningar

Ta den!

2 gillningar

Grymt bra. See bara en utväg här. Ge mig och @Jackass2 biljetterna varje match. Så vinner vi.

Nä skämt o sido. Grymt trevligt hade vi. Och nu påväg hem, med brorsan som är fbk supporter och dessutom kör kvällen till ära. :rofl::rofl:

Varför spelar vi inte såhär varje match… grymt vra match över 60 min.

7 gillningar

Vi ligger inte sist😜

3 gillningar

Nu hoppas vi Modo och leksand åker på storstryk

4 gillningar

Rögle och Malmö också

2 gillningar

Timrå sätter 1-0 mot MoDo. Även jag tar mig en öl ikväll! Däremot fulöl, men vafan, man tager vad man haver!

2 gillningar

Nej jag tror tvärtom.

Bra att flera spelare fick göra poäng idag, framförallt andra kedjan med Brännan Reber Teden, det behövs.
Brännström och Reber gjorde sina första poäng för säsongen och även Day fick sin första poäng på kontot.

4 gillningar

Oväntat minst sagt.

Målkavalkad i PP.

Tedenby gör ett snyggt mål.

Över 20 skott på mål, tack vare PP iofs.

Satt och funderade på vem av backarna som åker upp på läktaren när Kaski är tillbaka?

Seppelä viktig, Engsund mycket bra, Sjöholm retsticka deluxe.

Vi hade flyt idag men sådant förtjänar man.

Viktig skånevecka som kommer upp.

Även om vi har många namn på frånvarolistan så saknar vi egentligen bara Kaski, Luoto och OFM.

Juniorerna grymma på alla sätt. Hoppas de får spela även framåt.

Kan varit vändningen även om vi inte ska segla iväg. Tror AB skiter i namn utan låter de bästa spela.

6 gillningar

Fasiken! Missade matchen, går det att se någonstans på efterhand?