Omgång 7: HV71 - Färjestad BK

Fina ord av borgy när han får hjälmen i omklädningsrummet.

1 gillning

Ja han lider extra mycket i bilen hem… stackarn kör ju dessutom… “pappa” dricker öl…:rofl::rofl:

Grymt att träffas @Jackass2 .
Hoppas vi har förtur nästa gång pga detta.:wink::rofl:

4 gillningar

Precis hemkommen. Väljer lämplig ölbärs.

5 gillningar

Faan vad bra vi var idag gubbar och kvinnor. Vi sköt över 20 skott på mål, mot Färjestad. Synd bara att det är uppehåll nu när man är varm i kläderna :pensive:

2 gillningar

Fasiken att du hann före.
Har den på kylning!!
:beer:

1 gillning

Deceptive creature. Precis som Hv
Är bara uppe på 6,8. Men tar dem i ordning.
:rofl::eyes:

det märks att du och jag letar på tillfälligthyllan :slight_smile:

Har dem hemma med. :+1:

1 gillning

Nja
Inte bara nya hyllan.
Allt unikt. Och som inte testat.
Kör en av apparna för öl.
Tyvärr
:rofl::pray:

untappd.
självklart, vi är några här som kör den.

2 gillningar

Ok.
Sista off topic
Är bara novis där
Strax syd om 8k.
Inte hållit på så länge heller.
:rofl:

Tror inte alls det är dumt med ett uppehåll nu, det känns som HV har varit lite trötta mot slutet i de senaste matcherna… Och förhoppningsvis är Luoto tillbaka på torsdag!

Untappd är bra. Checkade in på Carlstad Ölhall igår och betraktade de stackarna som inte insåg vad som skulle ske denna framgångens dag. Satt där med sina bleka grönvita attiraljer.

En Ayinger Kirtabier på tappen för övrigt, god men inget mer.

3 gillningar

Vi kanske ska sätta det i system om det funkar, bjuda med oss nån till forumets förnedringsstol i HG. Invaggad i allsköns missuppfattning om vinstchansen för bortalaget. Å sen trycker vi in powerplaymål som i mina ljuva Karlstadsdrömmar gångna natten under den otäckt lila löfbergsskylten.

4 gillningar

Kan inte låta bli att länka till mitt inlägg från väldigt tidigt i morse från Karlstad. 3 powerplaymål. Fanns iofs ännu fler i mina drömmar. Jag hann hem för att se halva period 2 och hela period 3.

3 gillningar

Och om vi kollar så kanske det är du som har 46 incheckning.
Inte för att jag kollade vem som checkade in öl på ölhallen.:rofl:

Jag tar off topic
Och skulle lämnat för länge sen.
Kanske fortsätta i prata om allt forum tråd?
:rofl:

Missade stora delar av sändningen pga resa. Såg intervjun med Fisken-Mölgård nu. Fin gubbe! Älskvärd :heart:

3 gillningar

Vart?

Jag är relativt nyligen hemkommen från HG pga Jönköpings just nu icke fungerande busstrafik med ett tillhörande dubbelsidigt skoskav, som inte blev bättre av en skogspromenad sista biten från busshållplatsen.

Har nu hällt upp en iskall Bryggmästaren, sett highligthsen tre gånger och njuuuuuter av kvällen. Det var längesen man mådde så här bra. Skål och gutår vänner!

17 gillningar

Finns inget bättre än en iskall Bryggmästare efter en skogspromenad :star_struck:

4 gillningar