Vet inte riktigt om du svarade mig. Men intervjun var i första eller andra pausen. Och resan gick till ett spahotell i Riga. Är 5plus än så länge
Jävligt mycket öl nu. För en som inte är lika inne i det, vad är det för fel på en klassisk Carlsberg Export, Staropramen eller Norrlands? Finns ju så sjukt mycket öl nuförtiden så känns som man inte ser skogen för alla träd…?
Intressant förövrigt hur matchtrådar kan utvecklas såhär när folk fått smaka på segerns sötma
Absolut inga fel på dem!!!
Oj det här var en stark jäkla seger!! Plötsligt känns inte det här alls som ett kvallag. Ok ska inte jinxa det men många sköna svar idag.
Våra juniorer är framtidshoppet. När dessutom de gamla levererar så känns det riktigt gött.
Men sen så har vi för mycket pengar/ fritid etc och så kommer det en app
Således som tävlingsmänniska skall man nå toppen där också.
Problemet som jag ser det.
Allt över 4,5% har jag testat.
Och spenderat typ en halv bil på whisky
Nu kom Untappd så jag kör väl där ett tag
Förstår Men måste ju passera en hel del blask också?
Precis kollat höjdpunkter och scrollat 700+ inlägg i matchtråden! Man tror man drömmer. Borde missa matcher oftare.
Här kommer kvällens lista baserat på ovanstående…
Kvällens topp 3:
-
Juniorerna!!! Vilket intryck! Finns ej utryck som räcker till för att beskriva deras avtryck!
-
Fysiska spelet. Sjöholm, Engsund, Tikka. Boom boom Swoopp Swopp.
-
Kero the Hero!
Bubblare: PP. Äntligen målvrål! x3
Kvällens botten 3:
-
Träsko
-
Dansband
-
Missade tillställningen.
Det är ju chansen att nå toppen som hägrar.
Vad gäller Untappd så var jag på festivalen i Helsingborg där folk checkat in 50k öl.
När jag har en tiondel på samma tid.
Nån fuskar således.
Ikväll finns det inget som heter OFF TOPIC
Jag ligger ju själv bara på 3,6 om dagenssen 2018. Och då har jag legat i skall ni veta’
Ha ha ha
Men ha en skön kväll!!
Gött man ska somna ikväll när man vet att många i Karlstad sover i fosterställning, med träskor och snuttefilten i natt.
De va länge sedan.
Hybris?
Nää
Shit, kollat igenom matchen igen, vilken jävla insats. Allt var bra, även när vi var dåliga. Mest glad är jag för alla som tog sig till hallen. Ni är alla värda detta. Vilket oxå många från HV är inne på. Man spelar för fansen, det är uttalat och genomfört. Mycket bra.
Sen måste jag hylla Reber och Kero. Vi har saknat centrar. Här är dom.
Reber är fan magisk. SER NI ALLA HANS MAGISKA PLAYS??? Jag är helt jävla däckad i min beundran.
Tedenfart. Han kan ännu. Det finns lite kvar i tanken. Låt oss bidra till att fylla på den, med glädje och stöd. Han är helt klart störd av sitt egna tillkortakommande, det framgick med all tydlighet i Kajsas intervju. Låt oss ge honom all kärlek vi kan uppbringa, för det är det bästa vi kan göra, ekonomiskt och sportsligt.
Alenevägg! Magnifik. Med den stabiliteten bakåt, då jävlar. Då vågar laget tro på det. Otroligt viktigt. Hoppas Dicken kan möta upp och avlasta. Det kommer behövas.
Nu är jag glad, lika glad som alltid vid vinst, fast mer. Tar vi Malmö i nästa, ja då ser det fan inte ut som fiskrens längre. Då har vi skapat oss en hyffsad grund att stå på, för att sedan kliva uppåt och framåt.
Jag älskar detta lag.
Dricker Carlsberg export frivilligt Ne nu blev jag besviken
Här blev det pripps blå 2.8
Bland de bästa, men Norrlands är fin också. Vad föredrar du?
Har ingen direkt men alltifrån tjeckisk, polsk, tyska lager (spec på sommaren när de är varmt) till goda ipor. Dock håller jag mig borta ifrån storbolagen som carlsberg, Budweiser (amerikanska) och heiniken (förrutom reklamen) då tycker der tråkiga (elr bara jag personligen väljer att tycka de är tråkiga).
Men kväll som denn är alltid en öl väl godkänt
Tycker faktiskt att man gör en sju helsikes gedigen laginsats idag. Det va längesen jag såg HV gör ett så bra jobb hela matchen igenom och över hela banan. Att komma tillbaka så efter senast och prestera en sådan håll käften insats det är starkt imponerade.
Jag hoppas innerligen att det ger ringar på vattnet. Däremot så tar jag höjd för verkligheten för den är något annat, på torsdag kan vi vara tillbaka igen där vi avslutade i torsdags. Så rå och så skör är vardagen och livet med detta nutidens HV.
Positivt
- En blå ständigt malande maskin med offensiv som sköljde över Färjestad.
- Alla bråk som störde FBK:s toppspelare och fick en och annan av dem i utvisningsbåset. Tikka, Stakke, Sjöholm, Träff är ständiga irritationsmoment.
- Sättet Seppälä, Sjöholm och Engsund satte stopp i FBK:s spel — om och om igen.
- Reber och Kero — de två smarta och spelskickliga centrar som vi alltid saknat. Reber är enormt stark över puck med hjälp av sin fart och puckkontroll. Imponerande hur Kero åker fram till sargkamperna lite halvt lugnt och bara plockar ut pucken — om och om igen.
Negativt
- För många förlorade tekningarna i avgörande lägen i egen zon.
Just nu?!
Har den någonsin varit fungerande?