och inget guld…
Ser riktigt jävla bra ut. Men svårt att avgöra om vi är bra eller om LHC är riktigt genomkassa…
100 %
Tredje raka PP:t med mål?
JOCKE!!! HAHAHA!!! ![]()
3 PP - 3mål! Vad händer?! Jag vet inte, men jag gillar’t!!!
drömmer jag? 100% iPP
![]()
TRE AV TRE!!! Vad fan händer?!!?
Alla är värdelösa. Hälften måste sparkas. Ingen kan göra mål. Alla värvningar är medelmåttor. Vi har inget fungerande spel. Styrelsen borde lämna självmant, som inte tycker som oss… Dom begår tjänstefel när dom inte håller med oss. Backsidan är ok, men det kommer bli kvalspel om vi inte tömmer hälften av vårt egna kapital och köper ett nytt lag.
Folk som tycker att oss på forumet inte är bäst är smått patetiska.
Godnatt
Hmm. Var det inte du som för knappt en vecka sedan vände på en femöring och tyckte och tänkte en hel del om HV:s organisation?
Sorry OT. Men såna här inlägg är minst lika störande och intetsägande som ironiserandet över Hults karaktärsvärvningar…
Backskott, retur i mål, behöver inte va svårare ![]()
Alla är värdelösa. Hälften måste sparkas. Ingen kan göra mål. Alla värvningar är medelmåttor. Vi har inget fungerande spel. Styrelsen borde lämna självmant, som inte tycker som oss… Dom begår tjänstefel när dom inte håller med oss. Backsidan är ok, men det kommer bli kvalspel om vi inte tömmer hälften av vårt egna kapital och köper ett nytt lag.
Folk som tycker att oss på forumet inte är bäst är smått patetiska.
Godnatt
Nu sjönk du. Rejält.
shitkicker:
Backskott, retur i mål, behöver inte va svårare
Känns som man släppt lite på stoltheten och kör back to basics PP…
Shit! Nära där.
Känns som att de inte kladdar i pp, utan enkla skott från blå med folk framför. Har ju några bra bössor där bak, kul att se!
Tycker absolut inte synd om LHC, men de spelar bra fram till 4-0, åker på 5-0, får öppet mål men prickar stolpen… Man förstår ju vilken kväll dom har… Vi har haft dom också…
Tittar jag på en match från 2009 eller 2019?
Tycker absolut inte synd om LHC, men de spelar bra fram till 4-0, åker på 5-0, får öppet mål men prickar stolpen… Man förstår ju vilken kväll som har… Vi har haft dom också…
Skillnaden är att LHC förtjänar det. Inte direkt så att de har några fans som sitter och mår dåligt nu heller…
Idag njuter vi alla Hv fans.
Helt sjukt vad HV är effektiva denna match.
Spelmässigt spelar vi inte lysande utan helt OK, LHC stressar hv mycket och skapar många chanser.
HV det bättre laget men 5-0 speglar inte matchbilden helt. Lite mer fokus i sista nu
Idag känner jag på mig att vi vinner mina damer och herrar!
Tror vi kommer få se ett glödhett Hv 10 första där vi faktisk får utdelning!
PP kommer också ge resultat så håll till godo!
Kanske inte kom ut glödhett men PP ger resultat ![]()