Omgång 8: Leksands IF - HV71

Han har gjort nån dragning som gått hem men sen blivit av med pucken.

Intressant ändå att Strandell blivit petad till 7: e back, utlåning på g när Kaski är tillbaka?

2 gillningar

Fast leksand vann väl den matchen med 4-0 :sweat_smile: Press men inte huvudlöst tack. De är giftiga ändå Leksand

Absolut men de funkade inte för Modo i den matchen. Vi ska absolut inte gå bort oss i pressen.

Hoppas stakke tar chansen att visa sig nu då. Han har en del fart men jag tycker han har sett återhållsam och osäker ut. Han skulle ju va en fysisk spelare. Inget att förlora, bara köra.

Lite sista chansen för han kan jag tycka. 0+0 och 6 minus är inte starka papper när våra juniorer bankar på dörren.

1 gillning

Fast jag förväntar mig inte poäng från Stakkestad, han här för en checking line roll. Däremot vill man se att han tar för sig mer och är starkare i närkamper, längst sarger osv och kan spela enkla spel som är bra för HV, avvägda dump, gå på mål, får till tekningar i offensiv zon osv.

Jag hoppas det inte blir så att OSL kör på men att Tikka och Stakke inte hänger med. Märker man att så är fallet så hoppas jag att man snabbt agerar och byter in Hugo P istället för Stakke.

2 gillningar

Jaha då ska man får höra av Joel Lundqvist hur dåliga HV är. Av alla favoritpersoner :sweat_smile:

Tur vi har tränare som är kända för snabba beslut under match!

2 gillningar

Hugo har mer stakke än stakke

Ute på utflykt. Solen skiner på Tabergstoppen dock är kylan ganska påtaglig.
Gott med en kaffe att ladda upp med inne i stugan.
Inga förväntningar alls inför denna matchen. Det kan säkert ändras när matchen väl startar.
:partying_face:

1 gillning

Så en av våra skickligaste spelare (OSL) ska spela med 2 av våra mest oskickligaste spelare? Vet inte vad jag tror om det…

4 gillningar

Bra att Filip Larsson står vi vet ju hans svagheter. Glöm 4 raka nollor grabben!

1 gillning

Helt sjukt hur man går upp i varv så fort det är match. Det är inte många veckor på året som är ångestfria alltså.

Vart fulstreamar ni ifrån som gör de?

Mitt onhockey där jag brukar se ballar ju ur.

Sjukt att man har spelat 5 matcher med Armalis med typ sämst snitt och 2 matcher med en som inte släpps in några mål.

Varför inte testa att byta plats med Tikka och Lill-Dansk?

www.cmore.se