Omgång 8: Malmö IF - HV71

38 olidliga minuter kvar till matchstart.

Jaaa för lång tid

Sitter på taket ibland klorofylen, +24, rena idyllen, svalbon i flaskan jag hämtat från kylen, här ska det firas så av med kapsylen, redan 3+ på den gjorda kalkylen.

2 gillningar

Förstår till 100% att man ställer Hugo i mål idag efter hans insatser samt vilket läge HV befinner sig i, men hade hellre sett Dicken. Känns inte bra att bänka grabben när han själv sagt att han är jävligt sugen på att spela och inte trivdes i Frölunda just pga att han aldrig fick chansen…

1 gillning

Nervös :see_no_evil::face_with_peeking_eye:

Ouff, ingen rolig titt i Bibic fyrfältare :cry:

Den som är bäst och som ger oss störst chans att vinna ska stå.

Är elitidrott.

Hugo tillhör toppen i SHL och så länge det är så, ingen tvekan, bara kör!

Kan en NHL keeper stå 50-60 matcher på en grundserie, inget ovanligt, så ska väl en SHL målvakt kunna stå åtminstone 45 matcher.

Grundserien är på typ 25 veckor och stå mindre än två matcher i veckan kan inte vara något problem.

Är det jämna målvakter så en annan sak men är en målvakt klart bättre så ingen tvekan.

1 gillning

Vi är dödsdömda! Här skall man inte ligga….:scream:

4 gillningar

Henrik Haapala borde alla kolla lite extra på i MIF. Riktigt fin spelare tycker jag.

1 gillning

Neeej inte Westberg… :nauseated_face:

2 gillningar

Det är min favorit!

2 gillningar

”Komikern” :scream::sweat_smile:

Finns ingen bättre än Westberg

1 gillning

Hatade Westberg tidigare men han har vuxit hos mig haha, tycker nästan han är bäst nu

Han är kul tycker jag

KÄMPA Hv!

Tur du rättade.
Tänkte va fanken skriver karln.
:joy:

Westberg är ganska skön i sin lite specialla torra stil. Lite som tv:s variant av Radiosportens Christian Olsson.

Inte en käft i malmö arena…

så där fint det bara blir när det är hockey!

släpp pucken!

1 gillning