Det är väl upp till var och en hur man ser saker men att se det som en lokal pub, nja.
Precis det jag va inne på. Sådan är hockeyn högre upp, en plats att att nätverka. Hockeyn är sekundär.
Lokal pub va en reflektion jag drog. Så egen uppfattning av tonläget,
Kapar tråden lite. Vad anser ni om klackledare Wedes uttalande i JP? Har man större rätt till åsikter om HV bara för att man ser fler matcher live?
Jag tycker man har rätt till större åsikter om organisationen kring resorna. Sen är engagemang alltid bra, men om det ska vara en tävling för att få yttra sig mest värdefullt har det gått snett.
Ett uttalande av typen “de är inga riktiga supportrar”. Elitistiskt och exkluderande.
Tacka vet jag forumet ![]()
/soffsupporter
Ett -såklart- helt värdelöst uttalande.
Vilken tur då att man inte har så stort behov av att klaga…
Lite roligt i sammanhanget när jag tänker efter:
Klackledaren står väl med ryggen mot spelet. Så han har väl ingen “åsiktsrätt” eller “klagorätt” överhuvudtaget ![]()
Dito?
Ja Valldas golfnätverk.
Ah
Jag har en biljett över till Frölunda på lördag. Sektion G Höger Rad 7 Platserna 118, 119, 120. Någon av dessa gäller.
Vid intresse skicka DM till mig.
Biljetten tagen.
För några år sen var det nog inget konstigt att vara passionerad och vilja ta över en biljett av någon men nu är frågan om gränsen inte går just här, det där är för passionerat…. Att tänka sig gå på en HV-match dessa tider. ![]()
![]()
![]()
The botten is nådd ….
Kraftsamling krävs av oss fans som vill HV71 bästa! Vi måste agera! Behöver inte vara stenkastning mm! En manifestation utan våld
Men där vi kräver handling! Misshandeln av HV71 måste få ett slut NU!
Gå på medlemsmöten och gör din röst hörd istället. Sen är det konstigt att HV inte kallat till något än. Vi är sämre än någonsin och samtidigt naivare än någonsin. Sjukt.
Sen är det inte fel att fredligt demonstrera och höja rösten, eller komma med banderoller, så länge det är respektfullt.
Det tragiska i kråksången är väl att dem bjuder in bara för att. Det blir på deras villkor. Men svaren blir vi hör er. Men det stannar där. Varken mer eller mindre.
Men all respekt för Nylin, men ser inte riktigt vad han ska åstadkomma mer än att ta sig tid. Go gille som välkomnar intresse å åsikter. Jag va nära att få till ett möte med Nylin men i slutaändan svarade han inte. Min gissning är att han bjöd till möte utan att förankrat det uppåt. När det väl kom till kännedom så blev han ombed att lossas som inget. Gissar jag