PLAY IN MATCH 1: HV71 - Leksands IF

HV mönstrar fullt lag idag! Till och med Salmela! Nu jäklar!

Enda som stör är att rubiks kuben är en av domherrarna. :open_mouth:

Fälth saknas visst, va lite snabb där.

Usch, gillar verkligen inte Kuben. Måtte det inte hänga på honom ikväll.

Rajala är inte heller med…

Rajala lirar enligt facebook.

Jodå, Rajala är med i fjärdelinan. På swehockey och på den officiella laguppställningen som Bendelin gav min farsa (som jobbar i sekreteriatet) i handen så är han med. :slight_smile: Han skickade ett kort på den.

Enligt hvs officiella facebook sida

Kvällens lag mot Leksand:
Målvakter: Gustaf Wesslau (Jonas Gunnarsson)
1:a Anssi Salmela, Chris Campoli, Patrik Carlsson, William Karlsson, Toni Rajala
2:a Oscar Fantenberg, David Petrasek, Ted Brithém, Erik Christensen, Kevin Fiala
3:e Mattias Karlsson, Stefan Johansson, Andreas Jämtin, Riley Holzapfel, Marcus Nilson
4:e Axel Eidstedt, Erik Andersson, Anton Bengtsson, Filip Sandberg
Extraspelare: Jason Krog

Nu är jag riktigt taggad! Tandtråden (haha) står redo på bordet att spännas fast mellan gaddarna när pucken släpps och HVs forcering mot kvartsfinalen påbörjas

ha ha ha
Sorry för mitt felinlägg angående Rajala.
Kollade bara de första tre kedjorna.
:smiley:

Enligt swehockey är inte Rajala med utan Krog tar den platsen ist.

Stört att man pyntat för “Cmore max” hela jäkla säsongen och nu när det är den absolut viktigaste matchen så kan jag inte se den.
Har ingen tillgång till TV alls i kväll utan förlitade mig på att man kunde se den där på nån av alla jävla playkanalerna.
O känns segt att behöva pynta för kanal9 play premium.

Men men vad är en bal på slottet…

Edit: 4-1 blir det btw

59 kronor / månad för Play 9. Inte särskilt mycket för slutspelet, som du också kan säga upp. Dessutom går den på Csports om du har ett abonnemang där.

Nej jag vet, det är principen mest :stuck_out_tongue: Jag har inte csports utan har Cmore max tillsammans med mitt boxer-abb.
Men de börjar lukta att det får bli o skaffa kanal9play premium trots att de bara är denna matchen jag behöver de till.

jag signade precis upp för kanal 9 innan jag insåg att jag hade nian i boxen :blush:

Nu pirrar det fan lite i maggropen.

Lite off topic men LHC startar med Högberg i målet o inte Engstrand

Taggad och nervös! Nu gäller det!
Kämpa HV

fy fan vilken sunkig jävla bild på skitkanalen :cry: :imp: :imp: :imp: :cry: :cry:

en jävla kanal-röta med tv4 (osanolikt låg kvalitet rakt igenom) till cmore (som anammat tv4-nivån) och dessa har på något sätt fått ihop det med kanal 9 (kanalernas version av Netto eller Lidl)… fan

Håll för fan koll på Hersley i deras PP ikväll, annars fäller han oss som han haft en tendens till att göra under säsongen.

Tippar 4-2 till HV

Fan för REKLAM 9an :smiling_imp:
Men lite hockey kanske det blir i pauserna på den hoppas jag :exclamation: