PLAY IN MATCH 1: HV71 - Leksands IF

Helvete vilken match han gör Ahlsenfelt. Kunde varit 3-0.

Det negativa? Att det bara står 1-0. Det positiva? ALLT annat. Spelar för jävla bra.

Såg du inte utvisningen?

Bra början!!! Påminner om fornstora dar :smiley:

Bra attityd i kväll, riktigt bra period!

fan vilken bra period, skulle varit större siffror… men fan va najs att de [size=150]KAN[/size] spela hockey. Gör så här resten av säsongen så har vi ett sm-guld :smiley:

Har inte sett håve såhär bra på hela säsongen! Äckligt vad bra vi spelar. Det kunde stått 5-0 till håve efter första. Enda negativa är att det står 1-0. Mot guldet!!!

Precis vad jag tänkte med! MASSA energi, fint spel, skott i massor och magisk stämning på läktarn. Måtte detta hålla i sig resten av matchen, för då har Leksand inte en suck.

Skakar av nervositet men vilken spel vi visar upp, vilken energi … Bara fortsätta så!
Kämpa HV

Just nu är det bara att njuta och hoppas denna forcering fortsätter i 60 minuter!

Edit: Nvm

Jävligt bra period av HV, KROSSA!

Om bilden var kass på Cmore Live va ska man då kalla denna på kanal9 :question:

Jag med. Så nervös så jag knappt kan prata, men fyfan vilket spel av hv hittils!!

Snyggt mål och bra spel.
Låt inte leksingarna ta ner tempot nu HV. Fortsätt skapa.
Följ upp med två bra perioder till.

Två små noteringar. Man möter högre ikväll samt ser till att vinna längs sargerna.
HV:s stora problem hela säsongen.

Kom igen HV!

Synd att HV inte klarade göra minst ett mål till. De har verkligen kört över Leksand!

Kommer in i en psykologiskt viktig period nu i början på andra. Ska HV klara av att fortsätta trycka med samma energi? Hur reagerar man på ett eventuellt leksandsmål och kan HV börja spika i spikar i kistan genom att sätta lite fler chanser?

Vilken period :smiley: hoppas dpm kan fortsätta att trampa på riktigt bra av alla

bra start…

hur länge har man fått tackla ner folk innan de tagit pucken?

Alltså…
Kan vi inte värva hersley? Snälla Stillman.