Fantastisk insats av Team Wranå! vad kul det är att kolla OS, speciellt att se människor som offrar allt för sin idrott få betalt med ett OS-guld ![]()
Går inte särskilt bra för Finland. Ligger under med 3-1 mot Slovakien med 6 minuter kvar.
Kanske dags att starta ny OS-tråd?
Det hade jag missat, att det kommit ut ett datum, tack!
Sitter hos tandvården, i väntrummet, i håla söder om gbg. Liten grabb. 7-8 år kanske, stirrar med förvånad glädje på mig och min HV-mössa (ja. inomhus).
Frågar om jag hejjar på HV.
“Det gör jag med”
Bra återväxt ![]()
I Göteborgsområdet dessutom, coolt!
Det känns precis som tandvärk nu för tiden också ![]()
Jag valde - enkom av denna Te(n)dentiösa koppling - att bosätta mig vid detta träsk, Silverköpings kommuns hyllning till en av de bästa HV-spelarna på 2000-talet:
(vän av ordning kanske kommer in och påpekar att Tedenby inte debuterade i HV J18 förrän 2 år efter mitt val av boplats men ändå)
Haha ![]()
Nytt avsnitt ute från Xenomorphing-podden
Det här avsnittet handlar om en version av Alien 3 som kallas Alien 3 Legacy cut. Legacy cut är en fanversion av Alien 3
Om ni vill kan ni ladda ner den i Poddbean-appen eller på hemsidan.
Hehe. Hur fan hittade du ens den podden? ![]()
Om ni inte har kollat in Fimpens resa så gör det! Otroligt skön kille som gör sina reportage på sitt alldeles egna, speciella vis. Han har en otroligt skön distans till sig själv, sporten och spelarna samtidigt som det märks hur otroligt mycket han älskar och brinner för hockey.
Ho ho ho! Det är bara att veta vad man har för intressen (även böcker och filmer, tänker på att vi är på ett sport-forum) och så är det bara att leta efter poddar om det. Man får använda sin fantasi
Gillade de första säsongerna. Nu känns det som att det är mer eller mindre samma i varje program. Verkar dock vara en underbar person.
Började kolla för två veckor sen och är fast i den! Snart är andra säsongen plöjd ![]()
Skönt att varje år när HV ger en magsår så börjar Indycar och F1 så man får fördela sina känslor.
Nu hejjas det på Felix Rosenqvist en stund. På en global scen är Värnamo en del av Jönköping:(
Ja, F1 kommer extremt lägligt efter ännu en skitsäsong.. Återstår att se om Ferrari äntligen lyckats få ordning på grejerna ![]()
Hur rättvist är F1 nuförtiden?
’Får’ båda förarna i stallet vinna?
’Kan’ ett stall med mindre resurser vinna?