Prata om det du vill tråden

Prima

1 gillning

Alcamo men @Andersson711 har en poäng, alla pizzerior jag provat i Jönköping har varit strikt bättre på kebabpizza än alla pizzerior jag provat utanför Jönköping. Är också utsocknes.

Jag blir alltid förvirrad när de vid beställning frågar vilken slags sås man vill ha, ett dåligt tecken. Ofta innebär det också att de INTE har den sås man självklart ville ha, som 99,97 procent av alla andra kunder också skulle ha föredragit utan några slags mjäkiga alternativ utan komplett smak.

2 gillningar

Såg inte din kommentar förrän nu (19:30) men det blev Prima och det var väldigt gott :blush:

1 gillning

In och markera Garden som kulturhistoriskt viktig byggnad i Jönköpings kommun :winking_face_with_tongue: . På deras hemsida, antar jag, men finns också som QR-koder på stan(det var så jag svarade).

En pizzeria från min mors hemby Elverum i Norge har en pizza som heter Hv71.

Eller iaf så hade dom det. Dom var tydligen från Jönköping dom som hade pizzerian

2 gillningar

Är också utomsocknes.

Bodde i Huskvarna i många år. Åt ofta på Biblos var länge min favorit. Tills jag testade majstången… Riktigt bra..

I jkpg var förr i tiden alltid evergreen en favorit.. (längesen).. Har gått ner sig en hel del va? Finns dom kvar?

Testade alcamo o blev imponerad. Sem åt jag på prima…

No more needs to be said..

Klart bästa kebabpizzan jag nånsin käkat.

Ett litet ’Var finns den bästa caesarsalladen i stan?’ hade piggat upp. :wink:

1 gillning

Sånt kör vi inte med i Jönköping.

Kebabpizza eller inget.

!

1 gillning

Kan ha råkat beställa ytterligare en 27” monitor. My gaming setup is finally complete!

7 gillningar

Fy fan de där ikonerna hade lika gärna kunnat vara på mitt skrivbord. Får man gissa på 35+, allmän sveda o värk och en en allmän bitterhet?

Vart är classic wow undrar jag mest …

1 gillning

40+ mind you och barn som aldrig låter en vara i fred.
WoW har jag hållt mig borta ifrån då jag helt enkelt inte har tid. Spelar bara sånt som går att pausa, spara och lämna snabbt.

3 gillningar

35+ här. Gamer, helst fps/pvpspel :ok_hand:

2 gillningar

Hur stor lägenhet krävs för att ens sambo låter en ha en gamingsetup? Eller ska jag sätta ner foten redan nu?

1 gillning

Om du eller rättare att du ens frågar.
Jag kan bara säga det är kört.
Tyvärr!!
:eyes::joy:

1 gillning

Köp ett hus. Ett rum är ditt. Enkelt.

9 gillningar

Vilken grej! Lirat mycket fps även om WoW är min återkommande fix.

Har snart 1.4k timmar i Hunt showdown o nå tusen i CS!

PUBG en given gammal favorit

Äh, man ska bo på ett slott å sambo de e skit.
Prioritera rätt i livet ffs!
:slight_smile:

3 gillningar

2k timmar i pubg, 5k timmar i CS! :smiley:

Förövrigt, 3-barnsfarsa med barn under 9 år! Spelar utan avbrott varje helg :ok_hand:

1 gillning

Jag hade flipperspel i huset när min fru flyttade in, men med växande barnaskara ansåg hon att det inte fick plats.
“Du får köpa ett nytt när det får plats igen”.
Det var 20 år sedan, ingen plats än verkar det som…

7 gillningar