Prata om det du vill tråden

Nybakta kanelbullar med lite extra smör och ett glas mjölk, det är grejer det!

11 gillningar

Fyfan döh! Tänk och göra en sats med 100 bullar sen slå sig ner i soffan med ett mjölkpaket och 10 bullar! Livet

5 gillningar

På tal om udda kombinationer.
Macka med prickigkorv (medvurst alltså) och honung. Inte det godaste jag någonsin ätit, men faktiskt ganska gott. Lite salt, sött och rökt på samma gång.

1 gillning

Jävla snack om ostbågar. En kall öl ute i solen räcker GOTT och väl! :sunglasses: :beers:

10 gillningar

Den är från Tjeckien.
Woahohoohooohooho
Han är Radan Lenc

3 gillningar

fan det är bra tryck i semifinalerna ändå, zaik är fan starka.

2 gillningar

Det måste jag testa.

Bättre kolla HA-slutspelet. Yetman i Mora… han hade jag mer än gärna sett i Hv nästa säsong. Tycker allt känns spännande med den pojken

Det levde jag på som liten - prickig korv och honung!

1 gillning

Min farmors grötbullar med smör, honung och sen ost, plus en tallrik hemgjord äppelmos och mjölk. Barndom som bäst.

1 gillning

Skipper’s Pipes Lakritspipor, där snackar vi nivåhöjning jämfört med era ovan nämnda snacks.

3 gillningar

Hur gammal är du?
Fem?
:wink:

2 gillningar

Jag slänger in salta pinnar i leken. Detta, med fullkomlig orättvisa, ofta så bespottade snacks. Det levererar gång på gång, och man vet vad man får. 5 av 5!

Dillchips, säger jag. Alltid dillchips. Mums.

2 gillningar

Håller med. Dillchips är alltid vinnaren i alla lägen.

3 gillningar

Aldrig Dillchips! Aldrig Sour Cream chips! Aldrig! Maken till tröttare smak får man leta efter.
Salta pinnar? Då kan man lika gärna äta smulor från golvet som legat några dagar känns det som. Det knastrar lite och ibland smakar det salt. Helt meningslösa.
Nej nu var jag hård :innocent:

På tal om udda kombinationer. Min pappa gillar att äta bullar med en skiva prickig korv på. :smile:

3 gillningar

Nu börjar jag bli orolig.
Först pipor och nu salta pinnar.
Helt OMÖJLIGT att uppskatta det sistnämnda.
Torrt, smaklöst och allmänt tradit.

2 gillningar

Haha det tar väl ändå priset ifrån salta pinnar om inte :rofl:

1 gillning

Jag äter hellre en bulle med prickig korv på än salta pinnar, dillchips, eller sour cream-chips.
:smile:

1 gillning

Smaken är som baken :smiley:

1 gillning