Nybakta kanelbullar med lite extra smör och ett glas mjölk, det är grejer det!
Fyfan döh! Tänk och göra en sats med 100 bullar sen slå sig ner i soffan med ett mjölkpaket och 10 bullar! Livet
På tal om udda kombinationer.
Macka med prickigkorv (medvurst alltså) och honung. Inte det godaste jag någonsin ätit, men faktiskt ganska gott. Lite salt, sött och rökt på samma gång.
Den är från Tjeckien.
Woahohoohooohooho
Han är Radan Lenc
Det måste jag testa.
Bättre kolla HA-slutspelet. Yetman i Mora… han hade jag mer än gärna sett i Hv nästa säsong. Tycker allt känns spännande med den pojken
Det levde jag på som liten - prickig korv och honung!
Min farmors grötbullar med smör, honung och sen ost, plus en tallrik hemgjord äppelmos och mjölk. Barndom som bäst.
Skipper’s Pipes Lakritspipor, där snackar vi nivåhöjning jämfört med era ovan nämnda snacks.
Hur gammal är du?
Fem?
Jag slänger in salta pinnar i leken. Detta, med fullkomlig orättvisa, ofta så bespottade snacks. Det levererar gång på gång, och man vet vad man får. 5 av 5!
Dillchips, säger jag. Alltid dillchips. Mums.
Håller med. Dillchips är alltid vinnaren i alla lägen.
Aldrig Dillchips! Aldrig Sour Cream chips! Aldrig! Maken till tröttare smak får man leta efter.
Salta pinnar? Då kan man lika gärna äta smulor från golvet som legat några dagar känns det som. Det knastrar lite och ibland smakar det salt. Helt meningslösa.
Nej nu var jag hård
På tal om udda kombinationer. Min pappa gillar att äta bullar med en skiva prickig korv på.
Nu börjar jag bli orolig.
Först pipor och nu salta pinnar.
Helt OMÖJLIGT att uppskatta det sistnämnda.
Torrt, smaklöst och allmänt tradit.
Haha det tar väl ändå priset ifrån salta pinnar om inte
Jag äter hellre en bulle med prickig korv på än salta pinnar, dillchips, eller sour cream-chips.
Smaken är som baken