jag är i götet, drick ölbärs, just nu.
Finns det några Premier League-intresserade här inne som kör FPL? ( Fantasy Premier League) Isåfall, ska vi göra en forumliga?![]()
Något sen till musikfesten, men för andra konnesörer vill jag upplysa er om att opeth har släppt en fet singel till sin kommande platta, vilken släpps i oktober!
som jag har saknat lite skönt growlande, tror det kan bli riktigt bra
SJUKASTE JAG SETT NÅGONSIN
Vilken bragd bordtenniskillarna gör, jag har följt bordtennis mkt, detta är bland det absolut bästa jag sett ![]()
Riktigt grymt. Hade dock förhoppningar på Trulls ikväll. (Läs igår). Men japanen blev för tuff.
2-0 blir tufft för dom att ta igen… mot Japan.
Men riktigt grymt OS såhär långt. När hade vi en sånhär bordtennistjärna sist… JO? JP?
Stolt som fan över grabben. Även ifall han är från fiendeland… ![]()
Jag har “föräldrafritt” här hemma i stugan ikväll, så det blir Pabst och då tycker jag vi skall prata om det jag vill, dvs detta mästerverk:
”Look at my horse, my horse is amazing
Give it a lick! Mm, it tastes just like raisins!”
Det var länge sedan jag blev så glad av internet. Kan behövas en så värdelös dag som denna.
RIP Bosse Ahl
Jag blir generad. ![]()
Fredagstävling: vilka spelare har kritat på här nedan och vilken säsong är detta ifrån? Hint: alla autografer kommer från försäsongsmatch mot fisklunda i KBA.
jag lottar ut en veckas behov at Pabst!
Till den som fixar allt. Det finns en “utslagsfråga” i det att det är en av autograferna som som jag inte vet vems det är
Vi får crowdsourca fram vem det är och utse en vinnare.
Pierre Engvall?
han är där. Japp. Mer?
Borde vara 17-18. Tror även jag har matchtröja med ungefär motsvarande autografer. Max Wärn… Teden, Ytterell etc
fyra rätt. Pabst kräver mer ![]()
Erik Andersson! Ejdsell?
yes, yes
VMA: videon ovan finns in en version som är en timme lång. Underbart. Genitaliskt. SM-guld!