Rabbaterade årskort för delning på forumet

Ojoj, här har jag glömt att svara.
Hade jag fortfarande bott i Göteborg hade jag hakat på detta. Tyvärr bor jag inte längre i Sverige, men skulle vara intresserad av att låna under säsongen om jag har vägarna förbi Sverige.

vad hände med detta? inte hört något, misstänker att det gått i skräpposten (som töms automatiskt varje månad) och att jag under semester missat ev meddelande

Nej. Det “lever”.

Jag har bara haft en helt värdelös “sommar” och inte haft någon vanlig semester eller ledighet. Sorry. Jag såg inte denna utveckling när jag drog igång det. Jag är nu tillbaka på jobbet efter en veckas semester/återhämtning och skall försöka maila ut något i veckan.

Jag ber om ursäkt för mitt tillkortakommande. :blush:

Ser att mitt PM inte vill fungera.

jodå, det funkade. Jag har lagt till din email i en lista.

Jag hoppar detta. Det går lite väl långsamt och jag är lite av planerare och behöver framhållning då jag inte bor i Jönköping. Får följa säsongen på stream istället.

Ber om ursäkt för mitt tillkortakommande :frowning:

jag har fått proppen ur och mailat er som visat intresse…

Vill tacka Erdball, Riwi och Guld för tålamodet och stödet till denna ide.

Nu har vi landat fyra platser, och snart kommer mer info om hur denna satsning skall fungera. Jag ser fram emot att träffa några av er under säsongen. Helst de jag “brottats” mest med :smiley:

Tack själv för en bra idé. Hoppas många tar chansen att gå på hockey med andra forum-medlemmar. Och kul att HV vill vara med och sponsra idén. Det ska vi se som en fjäder i hatten för forumet.