Semifinal 2: HV71 - BIK Karlskoga

[size=150]HV71 - BIK Karlskoga[/size]

HV71 möter BIK Karlskoga på söndagskvällen i den
andra semifinalen. Hoppas på bra spel och ännu en seger
på hemmaplan.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Tror vi mycket väl kan suga ur mycket av energin Karlskoga har genom en vinst ikväll. Mycket viktig match och vill till att vi steppar upp och inte ger Karlskoga luft under vingarna. De ska inte slå oss i vår borg.

Jag är aningen mindre nervös idag än i fredags. Visst, vi spelade inte bra under stora delar, men vi vann ändå, en styrka.

Man kan hoppas att anspänningen minskat något när man nu vunnit första semin. Några av våra spelare slängde iväg onödigt många puckar under förra matchen. Konstiga försök till lobb-pass, vallningar, direktstyrningar som man annars inte ser laget försöka med. Jag lägger det i facket för nervositet. Det såg bättre ut i tredje. Borde varit något mer mål framåt.

Största frågetecknet inför dagens match är om Shinkan hittat en längre klubba?

Han och Kelleher började väl mer eller mindre samtidigt, lätt att det blir fel då. Och nu har ju Kelleher redan tejpat alla klubbor han fick…

Fokus på vårt och håll ihop och har fart och frenesi så löser det sig.

Inga bilder på önerud inför match antar han missar matchen då tyvärr.

Önerud är med enligt line up på swehockey

Orkar fan inte med denna ångest. Tänk om man bara kunde somna och vakna igen då hv gått upp till shl.

fan va skönt

Ikväll blir det en enklare vinst än i fredags. Det bestämmer jag nu.

Jaaaaaaaa

Jaaaaaaaaaaaaaa :smiley: :smiley: :smiley: :laughing: :laughing: :laughing: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Jaaaa!!

viktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA4JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Så viktigt att skymma målisen, bra där Huhtala :smiley:

Lätta Karlskrona!

De är på tårna idag från start :exclamation:

Ja, dom är nog lättare än Karlskoga :laughing:

Sååå nääära :exclamation: