Nu är det obehagligt läge…
Ja, men nu har vi det svart på vitt iallafall. Hard facts. Alla är inte lika inför regelboken.
2-3 i början så äre momentum malmö
Lite som han tråklule-killen
Tedenbys mm-beröring dömdes bort…men inte detta, Lärking har spelat på Malmö
[size=150]Imse vimse domarn dömer som han vill. Liknar en zebra i huvudet står det still. Sluta döma du ställer bara till. Imse vimse domarn dömer som han vill.[/size]
Det är precis som att domarna vill göra matchen spännande… vänder Malmö nu så finns det fan ingen rättvisa alls… total jävla skandalöst.
Är det Christer Lärking som sitter i situationsrummet?
Är han helt klar i huvudet? Hur fan kan man godkänna detta mål men Tedenbys i förra matchen som inte ens stör målisen??
Har Lärking fått ta del av Persys stålar??
Jag säger då det! SHL luktar skit och blir mer o mer övertygad att det är korrupt i denna liga!
Domarna måste ge Mif en chans för att komma ikapp och som det inte vore nog så hittar de en utvisning i sista sekunden.
Fy fan!!!
Borde det inte isåfall vara offside i målgården?!?!?!
Seriöst klart jag är färgad men hur jävla blå jag än är så är det där 100 %inte mål fyfan va lack jag blir
Inte förvånad. Fyfan va dåligt, far åt helvete. Nu konverterar vi till KHL

Det finns inte… hv ska krossa bort dom i sista…
VAD FAN ÄR SKILLNADEN MOT MÅLET HV GJORDE SIST?!?!?

imguybrush:
aimstar:
Alltså detta är den största jävla parodin jag nånsin varit med om. Detta var seriöst den sista sekvensen jag tittade på i SHL. Nu tittar jag ALDRIG mer på SHL-hockey, det var droppen, matchen är härmed avstängd. Hoppas HV vinner, men jag kommer inte se det isåfall.
Fan vad du ljuger.
Lite som han tråklule-killen
Ja alltså, det är mer eller mindre 100% frustration att titta på denna skiten. Det är inte värt det.
Allvarligt hur fan dömer dessa jävla domare??
Är ju fan en parodi varje gång dom beträder isen
Asså… om man jämför detta mål gentemot förra matchen är det ju så in i helvete inkonsekvent…
NU börjar de döma annorlunda. Sån här skit som kan vända en match. Kan ju ge sig fan på att Malmö får en kasse direkt i PP.
För att citera Lasu Nilsson. Kasta domarna)situationsrummet åt helvete.

hammare7:
Det finns inte… hv ska krossa bort dom i sista…
Så jävla sur o arg nu så snälla skjut mig pallar inte sån här domarskandal
Min lösning på domarkrisen.
- tillbaka med tredomarsystemet. Vi behöver inte fler domare. Vi behöver bra domare.
- SHL-klubbarna “anställer” varsin domare värvad från NHL/AHL
- flytta situationsrummet till Nordamerika.
Svensk domarnivå är så jävla usel att till och med Kuben Andersson framstår som en stjärna.
Gör dom 2an nu så lackar jag sönder