Semifinal 3: HV71 - Malmö Redhawks

Nu är det obehagligt läge…

Ja, men nu har vi det svart på vitt iallafall. Hard facts. Alla är inte lika inför regelboken. :unamused:

2-3 i början så äre momentum malmö

Lite som han tråklule-killen :laughing:

Tedenbys mm-beröring dömdes bort…men inte detta, Lärking har spelat på Malmö

[size=150]Imse vimse domarn dömer som han vill. Liknar en zebra i huvudet står det still. Sluta döma du ställer bara till. Imse vimse domarn dömer som han vill.[/size]

Det är precis som att domarna vill göra matchen spännande… vänder Malmö nu så finns det fan ingen rättvisa alls… total jävla skandalöst.

Är det Christer Lärking som sitter i situationsrummet?
Är han helt klar i huvudet? Hur fan kan man godkänna detta mål men Tedenbys i förra matchen som inte ens stör målisen??
Har Lärking fått ta del av Persys stålar??

Jag säger då det! SHL luktar skit och blir mer o mer övertygad att det är korrupt i denna liga!

Domarna måste ge Mif en chans för att komma ikapp och som det inte vore nog så hittar de en utvisning i sista sekunden.

Fy fan!!!

Borde det inte isåfall vara offside i målgården?!?!?!

Seriöst klart jag är färgad men hur jävla blå jag än är så är det där 100 %inte mål fyfan va lack jag blir

Inte förvånad. Fyfan va dåligt, far åt helvete. Nu konverterar vi till KHL

Det finns inte… hv ska krossa bort dom i sista…

VAD FAN ÄR SKILLNADEN MOT MÅLET HV GJORDE SIST?!?!?

Ja alltså, det är mer eller mindre 100% frustration att titta på denna skiten. Det är inte värt det.

Asså… om man jämför detta mål gentemot förra matchen är det ju så in i helvete inkonsekvent…

NU börjar de döma annorlunda. Sån här skit som kan vända en match. Kan ju ge sig fan på att Malmö får en kasse direkt i PP.

För att citera Lasu Nilsson. Kasta domarna)situationsrummet åt helvete.

Så jävla sur o arg nu så snälla skjut mig pallar inte sån här domarskandal

Min lösning på domarkrisen.

• tillbaka med tredomarsystemet. Vi behöver inte fler domare. Vi behöver bra domare.
  • SHL-klubbarna “anställer” varsin domare värvad från NHL/AHL
  • flytta situationsrummet till Nordamerika.

Svensk domarnivå är så jävla usel att till och med Kuben Andersson framstår som en stjärna.

Gör dom 2an nu så lackar jag sönder