Semifinal 5: HV71 - Malmö Redhawks

[size=150]HV71 - Malmö Redhawks
3-1 i matcher till HV71.[/size]

Seger på fredagskvällen satt fint, men seger på söndagen ger
HV71 en finalplats och skickar Gröt MIF på semester. Håller
tummarna.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Äntligen ska jag åka till Kinnarps och se en match igen!
Har bara varit där en gång förut och det var SM-final 2 Mot DIF 2010, som slutade på bästa sätt. :slight_smile:

Ska bli spännande att se om HV kan avgöra på hemmaplan och ta sig till final. Vi har fantastisk säsong bakom oss oavsett och förhoppningsvis varar den ett par veckor till.

Hoppas även att jag får tag i en matchtröja i min storlek, min gamla från -96 är inte den vackraste. :stuck_out_tongue:

Välkommen! Gamla matchtröjor är grymma.

Tackar! Hade gillat den bättre om det stått HV71 stort över bröstet istället för den gamla Blue Bulls-tjuren. Men visst har den sin charm. :slight_smile:

Imorgon ska vi avgøra och visa før alla hur bra vi ær.

Sedan få lång vila infør finalen.

Kan ju hoppas på en 7 matchers serie mellan Lækerol och fiskrensarna.

jag ska åka upp å kolla igen efter att varit där i onsdagen och sett en av de bästa hockeymatcher live
kommer gubbarna till final vilket jag tror de gör i å me 3-1 ledning så ska jag se samtliga hemmafinalmatcher då jag alrid sett hv i final live på plats och kan nämnas också att detta var första gången jag har sett dem i semin också :smiley:
måste ju bidra lite till klubben så de kan få in nya fräscha guldspelare till nästa säsong ju :mrgreen:

Är i arenan. Shopen inte öppen för Intersport verkar ha bommat att det är match… Proffsigt…

Ska bli intressant att se hur lagen reagerar på att det är vinna eller försvinna idag för MIF.

Jag är säker på HV-seger men det lär bli tufft!

Kom igen, HV!

Nu har shopen öppnat!

Idag vill jag se Christensens femma steppa upp, tycker det finns mkt mer att hämta där. Att man ska behöva va så här nervös… :slight_smile:

KomigenHVnukörvi!!!

Vinner vi INTE idag så ska jag äta upp Roberts cowboyhatt.

Härlig start och fortsätt så.

Vilket tempo…

Bra att ni lyssnar :smiley:

och vilket tryck i KA.

UNDERBART och man ryser…

JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KEVIN STEEEEEEENLUND :smiley: :smiley: :smiley:

Suverän brytning och passning av Lehtonen.

Fan, är det bara du och jag på matchtråden :wink:

Fan vad jag gillar Lehtonen! Ger allt varje byte. Synd att man förmodligen tappar honom.