Jag anser att sista platsen kräver en riktig topp back, SHL+ kvalite, vi har nog med “petade” SHL backar i laget, vill vi gå upp efter 1 säsong så behöver vi få in en Forsberg, Ullström, Önerud liknande värvning på backsidan, vet inte dessa killar att vi spelar i Allsvenskan nästa säsong ?
Williamsson?
Hade dock inte varit missnöjd med en frisk Jeppe.
Nu blir man ju nyfiken som fasen.
Nåt som kommer presenteras snart (som idag då helst) eller kommer man få vänta??
Ja, jag vet, jag är otålig som ett litet barn när det kommer till en del saker. ![]()
Nu blir man ju nyfiken som fasen.
Nåt som kommer presenteras snart (som idag då helst) eller kommer man få vänta??Ja, jag vet, jag är otålig som ett litet barn när det kommer till en del saker.
Du ser inte ut att behöva vänta speciellt många dagar nej ![]()
Hmmm, kan det vara Malte Setkov, Malmö, som Johan Svensson hintade om för att par veckor sedan? Nog hoppas man på något annat, men, men…
Nix, ingen Malte Setkov. Sikta högre ![]()
Nix, ingen Malte Setkov. Sikta högre
Puh skönt att höra, men säg då ?!?! ![]()
Håller med, ett inarbetat namn dom senaste säsongerna i SHL. Har även spelat “over there”
Kanon! Jag vill ju ha in en…kanon! ![]()
Quila:
Håller med, ett inarbetat namn dom senaste säsongerna i SHL. Har även spelat “over there”
Chad Billins?
Vem det än är presenteras han strax enligt HVs twitter!
Chad Billins klar, ja den värvningen gillar jag faktiskt, någon som vet varför han bara spelade 20 matcher förra säsongen ?
Chad Billins ingen dålig back Hv71 får där. Mkt nöjd med den.
Precis som övriga backar, ingen jätte storleksmässigt. Hade hoppats på en defensiv bjässe. Men, men det blir nog bra.
Chad Billins klar, ja den värvningen gillar jag faktiskt, någon som vet varför han bara spelade 20 matcher förra säsongen ?
Han spela ju något mer, vill minnas att han kom till Brynäs när drygt halva säsongen gått typ.
true story ha du hört vad som jagas center/ytter för Olausson? om något namn dykt upp redan.
SHL back med offensiva kvalitéer klar för spel i HV!
true story ha du hört vad som jagas center/ytter för Olausson? om något namn dykt upp redan.
true story:SHL back med offensiva kvalitéer klar för spel i HV!
På ett par timmar? Tror du på det själv?
Inte nog självaste Hult vet just nu.
Ehh det där inlägget från true story skrevs ju strax innan Billins presenterades. Har ju inget med Olausson att göra.
Hult ha nog fått de där från colorado för ett para dagar sen, han ha vart förvarnad, nog ingen överraskning.
Japp jag taggade true story eller delade från han senaste inlägg.
Jag vet att de är billins i de inlägget, va mer för att få in han i samtalsämnet sörru!
Ehh det där inlägget från true story skrevs ju strax innan Billins presenterades. Har ju inget med Olausson att göra.
nähe???
![]()