Seriösa rykten 22/23: Diskussioner

Av någon anledning tänker jag att det är svårare för offensiva spelare att vänja sig vid stor rink, kontra defensiva. Har inga riktiga belägg för det. Hur tänker ni andra?

gp.se/sport/ishockey/hv71-v … 1.84204899

Sundström och Loui vill hv värva

paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Tror att Loui skulle kunna bidra.
Sundström där ryktas det att han är otränad och lat numera.
Finns garanterat en god anledning att han inte är önskvärd i Frölunda längre.
Dessutom har HV71 redan försökt och då sprack det pga orimligt högt lönekrav från Sundström.

Panik!

Quilla kan du snälla dementera detta!

Somsagt finns anledning varför Frölunda inte vill ha dom!

Om detta stämmer så kommer HV sannolikt att investera i en mycket dyr nedflyttning. Kanske till och med förödande.

Hur i HELVETE tänkte man när man tog in Sveriges mest inkompetenta sportchef?

Lägg pengarna på backar!!! Denna backuppsättning är klappkass! LaLeggia överlägset bästa back och han hade vi tur som vi fick in.
Martinsson och Andrae som skulle leda laget bakifrån håller inte. Andrae har inte tagit steget som han va tvungen att göra. Martinsson har inte psyket för att leda laget.

Finns det inget annat så måste vi chansa antar jag. Vänta hjälper inte direkt.

Saken är att jag skriker efter värvningar, men ärligt talat, Sundström och Louie, dom var långskott från början…nu har dom bevisat att de inte vill spela i Hv, ge upp dessa två nu.

Finns en orsak att båda dessa Frölunda killar inte får spela med Frölunda, I Loui fallet så är det som att vi skulle nobba Hjalmarsson, en klubb legend, då måste det finnas galet stor anledning till att de nobbar.

Samtidigt är det galet att vi inte kan hitta något, undra om de själva inser hur jävla illa ute vi är just nu ? dags att hosta fram rejäla stålars

Okej jag fattar att folk är förbannade, men sånt här skit ska man väl inte få skriva gång på gång på gång på gång utan konsekvenser eller?

”Jag har försökt med bägge två flera gånger” säger Nubben till GP. Herregud, ingen klubb som behöver en sportchef akut?

Om man tar in Sundström så hoppas jag han är grym på att teka. För sämre lag än vårt får man nog leta efter i lingonserierna.
Har Loui snabbhet kvar? Är ett måste för det är ju det vi står och faller på. Är bara bröderna Davidsson som klarar av att ta in pucken.
Alla andra dumpar vid blå!

Sista chansen mrnorrland. Är jävligt trött på dina inlägg av denna stil. Du bestämmer själv om du ska ut från forumet eller ej! Vi hårdbevakar dig från nu och gör du ett misstag till blir det bann!

Davidssons är i en klass för sig på att ta in puck i anfallszon. Kul att du ser! Bra hockeyöga :smiley:

ok gör vad ni vill
hela jag är ju ett misstag :slight_smile:

Jo. HV.

Halva SHL letar spets. Frågan är om någon är sugen på att gå till ett bottenlag som kämpar mot negativt kval.
Legoknektar utan hjärta som bara vill sutta på pengapåsen finns alltid, men det är inte vad vi behöver just nu.

Viktigt att ta reda på när det sades. Är det idag är jag rädd att det skulle kunna stämma och då har HV gjort en kovändning. Sundström avfärdade man starkt och snabbt med all rätt. Loui hade man kontakt med, men valde tacka nej till för att han var för dåligt tränad och inte rätta motivationen. Kommer de så är det panik, vilket är helt tvärtemot vad jag hör att det är inifrån. Man är snarare otäckt coola inifrån.

Jag hävdar att detta inte är sant. Det kan det inte vara.

Det som skulle locka med HV är en sotr roll som ledande spelare. Den möjligheten finns kanske inte i andra klubbar

känns som vi behöver vad som helst förrutom de vi har nu