Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Foppa Sandberg Tedenby

Om man plockar in Sandberg tycker jag det är underligt, hade hellre sett en center.

Kan ju vart klart sen länge, innan hela Lyrenäs grejen. Var säkert inte tänkt så från början

1 gillning

Sandberg är perfekt i en andralina!

Sandberg spelar väl dock i förstalinan i Skellefteå ?

Ja. Men skulle Sandberg kunna centra Brännan och AP?

När spela Sandberg center senast? Han är väl ytterforward

1 gillning

Tror Foppa Tedenby o Sandberg kan bli en farlig andralina!

Är det ngt som tyder på att Sandberg är klar eller vadå ??

Tror inte det. Jag la en gissning bara… :sweat_smile:

Och att @Quila av alla tyckte gissningen var bra kan spela in :sweat_smile:

Nu blev man lycklig.

Missförstå mig inte, jag håller med dig! Sådana människor ska vi inte ha i HV. Jag tycker dock fortfarande att det är tråkigt, i och med den kvalitet vi går miste om.

1 gillning

Självklart jobbar HV på Sandberg. SAIK ivriga att förlänga, så jämnt skägg där.

3 gillningar

Ja, det låter som en tråkig situation…

Vi hade så många spelare klara från lag som fortfarande spelar? Nu är SHL slut, vilka andra ligor spelar fortfarande där det rimligen kan vara en “klar hv spelare” i lagen ? Knappast någon från Modo DIF som är klar för oss ? Så vad finns det kvar då ? Liiga, AHL ?

hymmel-kungen är inte att lita på.

Låter dock lite märkligt HV drar i han när man just gjort klart med Stål Lyrenäs. Ska de ha in honom måste ju nån spelare till bort i mina ögon. Men i och med laget typ är klart så lär de ej sparkas nån mer forward mm.

jag tror nog det pågår ett pussel hela vägen in i försäsongen. Opportunismen frodas. Vi vet ju inte hur nöjda den sportsliga ledningen är med lagbygget. De kanske fortsatt är öppna för förstärkning även om de har antalet gubbar på pappret som är tänkt?

3 gillningar

Så kan det vara, men för mig känns det konstigt plocka in han med. Sen kan det säkert hända lite mm men nja jag tror inte det. Tror mer de vill ha en plats öppen fall ngt behövs senare under säsong. Hur som helst mkt intressant silly.