Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Sitter alla värvningar som det ser ut, så har vi ett riktigt bra lag på pappret.
Backsidan är förstärkt, med jävla råge.
Centersidan är som om Nubben kört med fusk.
Stål-Lyrenäs doppade i fel gryta och landade i knät på farbror Nubbis.

Allt kan fortfarande skita sig dock. Glaset är halvtomt till nästa säsong avslutas.

Jag väljer vemodet.

12 gillningar

Du är på fel plattform :sweat_smile:

Här väljs glädjen i alla stunder, per default.

2 gillningar

Fantastiskt om detta stämmer. Nu är de bara en värvning som jag önskar kvar. Filip Sandberg ska hem. Till vilket pris som helst. Om nån så behöver lämna. Så gör plats. Hade varit den berömda pricken över iet.

6 gillningar

Ohhh Shore och Borgström, nu snackar vi bra centersida helt plötsligt!!!

Så precis det som vi resonerade här. Att med hur laget ser ut nu så hade Shore passat perfekt och är ett säkert kort bland en del osäkra. Och så blir det så! Om man får tro Quila (och det får man)

Vem av er är Nubbens hemliga konto?

Han har inget, bara lånat Quila ikväll… :wink:

1 gillning

Nu blir det SM guld!

Jajamensan!

Det har ju redan sagts, men Shore känns som en nästan perfekt värvning i detta läge. Hoppas verkligen att det blir så!

Nubben läser på detta forumet

1 gillning

Höll på att svimma

1 gillning

om han får sina infall härifrån så är jag trygg och lugn.

Fettkewl på twitter var vaksam och såg att en Amanda Borgström börjat följa HV på insta!

5 gillningar

Bara han inte går efter matchtrådarna då skickar han väll hela laget till Dalen när vi förlorat :joy:

4 gillningar

Jag tycker det vore bra, reagera, sparka och signa utefter alla utbrott vi har under en match. Klockrent.

Instantant sportchefande.

1 gillning

Denna Amanda följs av Oliwer Kaski.

:thinking::thinking::thinking::thinking:

Farbror Nubbis har hittat formen eller vad händer? Shore, Borgström, Tikka, Seppälä och OSL och vi är inte färdiga… sen in med KAPTEN på detta som tränare. Hmm väljer glädje med en touch skepticism.

3 gillningar

Jag är INTE 100% på detta, men Shore är INTE avskriven, vilket gör att han finns kvar i beräkningarna. Detta kan dröja i och med skatter/artistkontrakt samt att Nick har intresse på sig från annat håll. Detta bör också betyda att Svampen är förlorad.

3 gillningar

@Quila om det inte blir Shore, går Nubben för ytterligare en center oavsett som du hört ?

1 gillning