Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Hoppas jag innerligt att det inte är.

Plocka in brorsan brännström istället?

Satanihelvetesjävlaskit!!! Hur fan kan man släppa laleggia nu??? Men en högst medioker anfallsida kunde man ändå förlita sig på backsidan som såg bra ut… Jävla mardröm. Hur fan ska nubben hitta en back som är god för minst 40 pinnar nu!? FAAAN.

2 gillningar

Mardröm. Nu ser lagbygget riktigt skakigt ut.

Så jävla surt! Hoppas dom får betala sjukt mycket för detta nu!

Detta är något som HV och joey kommit överens om. Nubben känner väl att om joey hellre kanske vill nån annanstans (pengarna) så är de inte värt att ha kvar honom om inte motivationen och viljan att spela för hv finns till 100%

1 gillning

Hur fan kan man ens göra såhär??

Kan ju vara så att något blivit skit med piluts kontrakt ??

Det MÅSTE vara att någon annan är Påväg in. Antingen Lias, Moverare eller OEL

1 gillning

Han ryktades till khl (fans intresse från khl) innan säsongsslut så Internt kom nog detta inte som en förvåning. Nu måste nubben hitta 2 st topp 4 backar för ersätta Andrae och Laleggia

2 gillningar

Fan, mardröm nu på morgonen…

Tycker inte vi kan lasta Nubben här alla visste ju att LaLeggia var sugen på att spela “utomlands”. Mest nyfiken på hur mycket pengar det handlar om.

5 gillningar

Detta är ingen nyhet och ingen borde vara särskilt förvånad heller. HV kommer säkerligen få redigt med pröjs så en fullvärdig ersättare kan hämtas in och troligen då på lite längre kontrakt.

8 gillningar

Det är väl ändå en JÄTTEnyhet?

Ersättaren kan man nästan slå fast att det är omöjligt att hitta. En annan bra back visst. Men vi snackar topp 3 SHL.

3 gillningar

Det jag är rädd för att vi sitter i precis samma sits som förra året. Man kan inte gå ut i Juni och tro att man skall hitta en topp 3 back i SHL.

Det måste finnas något vi inte känner till?
Som någon ovan skrev, tar han dessa pengar för att finansiera strålman så är det ridå ner.

1 gillning

Jag var otydlig, för HV lär detta inte varit någon nyhet. Egentligen inte för oss här heller med tanke på att det är en toppback med grymt skott det handlar om. Tror däremot inte man släppt Släggan ”bara” för pengarna utan det måste nästan finnas en möjlighet här. Typ Pilut i en bytesaffär, men bara rena spekulationer.

7 gillningar

Står fast vid att det ska extremt mycket till för att hitta den ersättaren, snudd på omöjligt.
Det vi fick va en fruktansvärt mycket svagare backsida men ev mer pengar på banken.

1 gillning

Oavsett är det kuken. Jag gillade ju Släggia.

Problemet är att jag inte tror att Nubben kommer hitta någon likvärdig back.

2 gillningar

Nej att byta Laleggia mot Strålman är givetvis inte fallet, utan här måste det nästan finnas en back påväg som nu möjliggörs med de pengar vi cashar in som du är inne på :slight_smile:

4 gillningar

Hoppas att vi får en härlig nyhet till midsommar. För nu är det magont, tack för dina härliga inlägg Quila! :two_hearts:

3 gillningar