Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

4 gillningar

Malmö just nu:

IMG_5680

12 gillningar

Det här var en riktigt otippad värvning :+1:tror det blir kanon

1 gillning

Tydligen kom det helt oväntat. Bekräftat av Sylvegård i medier

En käftsmäll för mif såklart. Ännu värre än Abbots besked tidigare då han iaf kunde fortsätta säsongen ut.

Märkligt att man inte har mer vattentäta kontrakt men så funkar det tydligen i SHL numera. Öppnar ju för alla tänkbara shenanigans klubbar emellan.

1 gillning

Förmodligen för att arbetsgivaren ska kunna säga upp kontraktet utan att behöva betala resten av kontraktets lön.

Väldigt dumt kan tyckas men samtidigt smart om man ser till 5års kontrakt. Tänk om HV hade haft såna kontrakt på vissa spelare!

5 gillningar

Wow, första inlägget på 10 år. Stort! :fire::fire: :fire:

9 gillningar

Borgström verkar vara förlorad för HV nästa säsong. Verkar gå till Biel.

Liljander kommer ta med sig analytikern Linus Leise till HV. Även scouten Tommy Enroth vill man ha med sig.
Man vill behålla Nicklas ”Boba” Pettersson i föreningen också.

Källa: Sillyrummet: Scoutade stjärnan på plats • Skrällnamn på väg till Schweiz | SHL | Expressen

9 gillningar

Fan asså. borgy kändes ändå som en spelare som verkligen vill vara här.

1 gillning

Tror dock de är stor chans att han kommer tillbaka igen i framtiden

5 gillningar

Ja men det är nog otroligt svårt att tacka nej till pengarna de erbjuder. Får hoppas Borgy kommer tillbaka om några år.

2 gillningar

då lär vi iaf inte få se Simon Brändström i HV, eller?

Ge ass sportchef roll likt Hall i Växjö?

Jag unnar Borgström, jag ser det som självklart att han vill vidare. Jag hade dock hoppats på annat utfall.
Nhl lär han inte slå sig in i dock.
Jag tror att swheiska ligan gynnar honom.

1 gillning

Om Borgy går till Biel, ska då en center bort från dem nästa säsong tro? Typ en viss Lias Andersson?

7 gillningar

Kan tycka att kuokkanen hade vart en rimlig ersättare till borgy. Jobba Liljander!

6 gillningar

Japp. Verifan vart folk vill få in pajunemi nånstans dock. Tjockt på forwards

Nu är det väl ändå fel tråd? Kan vi inte hålla denna fri fram tills det dyker upp något rykte istället så man slipper bli upphetsad i onödan?

9 gillningar

Ställde frågan till en nära kontakt till Agne idag.
“Grabben flyttar väl hem i vår va?”
Svaret var “Ja”
Så jag gubbgissar att Bengtsson är klar.

11 gillningar

Han sa inget om Pilut eller?

Bengtsson gick ut i media häromdagen och sa att han inte hade några kontraktsförslag på bordet överhuvudtaget att ta ställning till.
Men att han hoppades att det skulle lösa sig under säsongen.