Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

Kan vi använda tråden som den ska vara till för? Mkt ordbajseri nu.

4 gillningar

Ryktet om Engsund verkar blossat upp igen.

11 gillningar

Gärna för mig. Misstänkte detta när viggo kallades hem.

Engsund ut och en till C av klass in?

2 gillningar

Vilken sida har släppt artikeln?

Jag tycker det ser ut som Engsund inte vill vara här. Det är min högst personliga åsikt, men det ser ut och känns som han blivit rejält mycket sämre sedan ryktet om Luleå kom ut.

2 gillningar

Han var lika kass i oskarshamn. Nu letar vi samband igen :wink:

3 gillningar

NSD.

1 gillning

Och en målvakt. Och en toppback. Gärna nån målfarlig fw till. En materialare. En ismaskinsoperatör. Kanske en till bartender till helgmatcherna.

13 gillningar

Får man hopppas att Fribourg-Gottéron är på G släppa Borgman redan nu och det är därför Engsund verkar vara på G till Luleå?

1 gillning

Fan inte omöjligt asså

3 gillningar

Drömmen. Tänk att ha en få in en kapabel tvåvägsback som faktiskt kan slå en förstapass till egen spelare.

8 gillningar

Borgman har dock blivit mer och mer defensiv. Inte lika fin med puck i ozon längre. De jag sett av honom i alplandet

Där har vi just nu i fungerande dager Släggan-Alsing. Tycker att dem löser saker bättre tack vare sinnesnärvaro och puckhantering. Fler sådana backar tack.

2 gillningar

Tänkte mest jämfört med Engsund.

2 gillningar

Släpp Engsund och låt han gå till Luleå om han inte vill vara här, bara dom tar hela kontraktet.

Nu har vi en sportchef som jobbar mer med underliggande statistik och siffror så han och hans team har kanske nått helt annat på gång som är bättre för laget oavsett om det är målvakt, forward eller back

Om vi ska vara petiga så “Uppgifter till silly-surr säger att Färjestad, Skellefteå och HV71 är de som just nu leder racet om Borgmans signatur.”

2 gillningar

Vilket förmodligen innebär att han inte kommer till HV. Vem vid sina sinnens fulla bruk vill spela det här haveriet till förening?

1 gillning

Kanske har någon form av HV hjärta? Vann ändå guld här.

1 gillning

Står även att han gärna stannar i Schweiz också så om det dyker upp något där kanske det inte blir SHL heller.

2 gillningar

Journalisten skulle behöva slå upp betydelsen att leda…