Så. Spikat. Fritt fram för diskussion!
Finally!
Vi löser detta. Eller inte.
Tvinga laget att se benknäckargänget, mighty ducks filmerna, guld dokumentärerna och hyr in Pelle Mårts att tala.
Spela bowling, ta i trä, hitta en häxa, allt är tillåtet.
Laget bestämmer själva om de spelar SHL eller HA nästa år.
Blomman orkar jag inte ens kommentera.
Är det på riktigt spikat nu???
de borde införa skärmtid på de där jävla paddorna inför kvalet, måste vara fett jobbigt med en HC som står o glor repriser hela tiden och ska påpeka något på varje situation
HV har alltså varit i 4 av 5 möjliga kval sedan detta infördes. säsongen 22/23 va det väldigt nära men man vände det i sista stund. Helt otroligt dåligt jag vet inte om det funnits ett lag som varit såhär dåligt under såhär lång tid med dessa resurser. AVGÅ ALLA!
“Ingen kan allt, men alla kan fara åt helvete”
Förlorarnas förlorare…så tragiskt…
Obeskrivligt uselt att återigen hamna i kval…
Det känns som att hela HV71 drabbats av kollektiv hjärntrötthet. Spelet är så förvirrat att det ser ut som ett gäng yra höns som jagar en puck de knappt minns varför de ska ha.
Klubben pratar om kontinuitet,och visst, där är man konsekvent. Samma dåliga beslut, om och om igen. Blomman får jobba på.
Kvalet? Mot Leksands IF känns fyra raka ungefär lika troligt som att HV plötsligt börjar spela hockey igen. Tragiskt, men nästan imponerande uselt.
Om Örebro tar 3p och vi inte tar 3 är de klart, ja
Dags att vila Felix någon match inför kvalet kanske. Känns som mycket kommer hänga på honom. Och går han sönder så har vi Lasse senast spelade match någon gång i samband med att red-line offside avskaffades.
Finns inget som talar för Hv71.
Ingen fysik.
Ingen jämn målvakt.
Inget BP
Inga tydliga linjer i spelet i någon av zonerna.
Allt är katastrof! Detta tar vi aldrig.
Det viktigaste har vi, Blomkvist som HC
Vet ni vad…det spelar ingen roll…ingenting spelar någon roll..HV kommer spela i Hockeyallsvenskan!
Vill ha Leksand hellre än Örebro. LHC är möjligt med dom vore nog enklast.
Linköping är snart på kvalplats!
Ja, Hockeyallsvenskan är ett faktum. Jag ger oss möjligheten att sprattla till i max en match men då på ett fullständigt orättvist sätt. 0-4 är förhandstipset.
Ge oss cluben i kvalet
Just det DÄR. hur i helvete försvarar hv?
Jag tror inte det programmet blir lika populärt som vinnarnas vinnare faktiskt.