Silly season 23/24: Spelardrömmar

Jag har absolut ingen insikt nuförtiden.

1 gillning

Vart värt ett försök :man_shrugging::wink:

1 gillning

Är väldigt tyst om nyförvärv, men ska vara lite dragkamp om några spelare mellan SHL-lagen…

2 gillningar

Spännande. Är HV med och drar?

Antar att Spelarna måste krita på med för att det ska bli nåt? Man kan väl inte trejda utan deras påskrift i sverige, till skillnad mot NHL.

En av spelarna som det dras i är en Mattanen eller liknande. HV tvåa på bollen, så blir nog inget där.

1 gillning

Buda nu nubben, 75 gränsen ska spräckas :DDDDDD

Har du fler (spekulativa) namn såhär inpå deadline?

Nicolas Mattinen?

Vet ej, men från tyska ligan.

Nicolas Mattinen, 102 kg, snittar en poäng/match i DEL. Ser ju bra ut rent spontant :stuck_out_tongue:

1 gillning

Nej, men en back med bra fysik har de ju pratat om, så säkert någon större då. Känns nästan givet att det inte blir något dock…

1 gillning

Större än 2 meter och över 100kg?

in med Jonathon Blum, lite rutin med

Japp, det är han, men jagas av många och vi är inte hetaste spåret. Nubben har bränt för mycket pengar på dökött, så vi lär inte matcha andras bud. Hans nuvarande klubb kräver tydligen ”rekordstor” summa för övergång och vill nyttja läget.

Colin Ugbekile hyfsad stor och bra ålder, hans lag har inget att spela för

1 gillning

Ja smakar det så kostar det antar jag. Kanske kan va nåt att jaga för nästa år annars om det nu blir ett tillfälligt kontrakt nu,

1 gillning

Tyska ligan verkar vara ett hett spår…

Vad handlar de om för summor för att få till en sån övergång med 9 matcher kvar att spela? Nån som har koll?

Den spelaren ser ju spännande ut rent statistiskt och en bra ålder dessutom.

Nej, det verkar kört. Jag stänger ner för ikväll boys and girls och njuter av kvällens 3 utomordentligt sköna poäng!

Sov gott HV-vänner!

8 gillningar