Silly season - Seriösa rykten (26/27)

Hög tid.
Första riktigt heta ryktet för 26/27 ligger nedanför.

Regler för denna tråd:
Får bara publicera bekräftade rykten från media, eller efter godkännande av mods.
PM gäller.

3 gillningar

Herman Liv klar för HV till nästa säsong enligt Madhawk. :heart:

32 gillningar

41 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Hugo Pettersson till Malmö nästa säsong

#blommanout

5 gillningar

Seriöst rykte:

OSL förlänger, två år.

1 gillning

Seriöst rykte:

Imorgon kommer Dichows framtid avslöjas. Och den är inte i HV, vad vi har hört.

21 gillningar

GLIFFORD Skriver på en säsong till!!

36 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Vi kan avslå Pilut inför nästa säsong.

Absolut hade det varit kul att se honom i HV igen, MEN enligt mitt tycke verkar han inte direkt vara “lojal” mot hv då han gång på gång visar det genom att välja anbuda ifrån andra klubbar. Antagligen erbjuder hv för lite i lön eller så är det något annat som spökar ?

2 gillningar

Enligt MrMadhawk är vi med i kampen om Växjös center Dylan McLaughlin till nästa säsong

seriöst rykte

4 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Enligt Expressen är vi ute efter Vinni Lettieri och har visat stort intresse, inte bara vi men även andra SHL klubbar.

seriöst rykte

7 gillningar

Har av min källa hört att Oskar Olausson har hemlängtan. Han ska ha tröttnat på att flytta runt mellan ahl, NHL och olika klubbar. Han har även flickvännen kvar hemma i stan.

Han ska kunna tänka sig HV om dom höll sig kvar vilket dom nu gjorde. Så nu får vi hoppas att hv verkligen spelar sina kort rätt och pratar med Oskar.

Min källa är okad av Moderator som ska godtagit att jag postar den i seriöst rykte

38 gillningar

Podden Femtefemman igår snackar också om att Vinni Lettieri ska till Hv och han tydligen känner Kloos. Vi får väl se om det är ett seriöst rykte.

11 gillningar

Sätter in detta här då det är ett seriöst rykte som nu tar en ny vändning:

6 gillningar

Enligt Sportbladet förlänger Sandström!

Förlänger med HV71
Enligt uppgifter har bland andra SHL-konkurrenten Rögle visat intresse för Sandström.
Men det blir alltså fortsatt spel i HV71, erfar Sportbladet. Ett nytt avtal är överenskommet mellan parterna.”

Länk: AVSLÖJAR: Felix Sandström förlänger med HV71

24 gillningar

seriöst rykte:

Enligt mina källor har Lagerberg en vilja att lämna HV. Detta då han vill ha mer istid och inte vara 7e back.

Ok:at av mods.

6 gillningar

Ett dåligt seriöst rykte:

14 gillningar

Ett tråkigt seriöst rykte.

David Gustafsson är inte aktuellt till HV denna säsongen. Detta enligt Hult till Aftonbladet.

7 gillningar