Nej, däcket.
Ingen #40
Slog sönder klubban med.
Dichow bra eller dålig spantant? Ingen 40 innan träningen häller med Kris?
DET är väl oroväckande? Då dröjer det säkert ett tag till innan han är redo…på riktigt
Verkar vara stort manfall. Stål-Lyrenäs, OFM, Lenc, Tikka, Forsberg och Stakkestad saknas.
Dessa juniorer är med…backen Wilhelm Hallqvist samt forwardsen Hugo Pettersson, Herman Träff, Hampus Sandberg, Alexander Sandberg och Joel Abrahamsson vad jag kan se.
Tur att det inte är match idag…
Sa inte Johan i nån intervju att vissa skulle vila lite pågrund av små känningar och inte vill riskera nått
#24 var på isen, men kände inte igen han, vem var det?
Bra. Släppte inte mycket bakom sig. Såg påkopplad ut. Dock svårt att se i dessa övningar där seriositet blandas med en del daltande/lek.
Alexander Sandberg hade lånat nr 24 idag.
tycker alla dessa snorisar visade framfötterna
Kul med rapport från träningen, alltid intressant. Tackar vi för!
Får vi hoppas på mindre avhopp på dagens träning.
Någon som kollade?
Har precis kollat en väldigt lugn träning. Mycket 5 mot 5 samt PP-träning. André och Stakke saknades helt. Nättinen och Tikka körde med Beech före träningen. Om nu inte André och/eller Stakke, mirakulöst nog, kan spela i morgon, ser det ganska tunt ut.
Så här tränade man:
Kaski, Seppälä
Strålman, Maalahti
Sjöholm, Nardella
Fransson, Landén
Lenc, Shore, Stål-Lyrenäs
Brännström, Borgström, Träff
Tedenby, Moelgaard, Önerud
Pettersson, Lindbäck, Forsberg
Joel Abrahamsson (junis)
Så då kan vi nog räkna bort André och Stakke imorgon för att ge dem en vecka till att slicka såren. Tror man väljer att gå kort på folk snarare än att chansa, eftersom det bara är en match denna veckan.
Va körde nättinen o tikka för övningar? Ena problem med ljumskar o den andre utan hand
Forsberg i en fjärde känns fel. Jag kan inte motivera att han ska vara längre upp, men i en fjärde gör han ingen nytta. Man måste hitta en lösning där.
Känns spontant som att Tikka är ut och in resten av säsongen
AP blir man mer och mer oroad för att han är borta länge, hoppas jag har fel där för han behövs.
Foppa är ett mysterium. Nedflyttad i 4:e med en " vakant " plats i andra, inget ont om Träff och jag gillar att man vill spela med honom men känns det inte som att det är en skilsmässa på gång med Foppa?
5 minuter i senaste matchen och sen bänkad.