Han lät Anton behålla jobbet. Värt betyget ”0” tycker jag. Det enda rimliga betyget till alla som låter showen fortgå.
Att komma in som tillfällig lösning och sen inom bara två månader och inför väldigt snart stundande kval sparka huvudtränaren - det är lättare sagt än gjort att göra det eftersom det tar mycket mer än 2 månader att bara komma in i rollen på en arbetsplats.
Visst förstår jag att det finns en frustration med hela situationen, men jag tror det blir lätt hänt att bara hoppa på “the bandwagon” och dra slutsatsen alla är usla och alla ansvariga borde bort genast oavsett och att alla måste tycka så.
Ungefär som ett lag som åker ur, det beror inte nödvändigtvis på att ALLA i laget är kassa.
Hur som helst, jag tycker inte jag har tillräckligt på fötterna för att döma ut honom på den lilla tid han fått.
Jag förstår vad du menar. Hävdar dock att Hult behöver minimal startsträcka då han gjort jobbet många år innan.
Han borde dessutom komma in med nyktra ögon utifrån och se att resultaten huvudtränaren gjort är bajs.
OK, vi har lite olika åsikter och det är alltid bra på ett forum, folk förstår nog våra respektive synpunkter och jag är därmed nöjd med denna debatt och sätter punkt … ![]()