Såg det med. Jag tror på det denna gången.
Engsund out pilut in?
Gärna det!
Det där pajaskontot borde folk blockera och aldrig läsa… Uppenbart att det är nån snubbe som sitter och killgissar.
Well spoken. Bra talat. Det är klart att alla som ser den skiten blockar omedelbart!
Bort med skräpet. Gör det bara!
Ofm kvar… jo en får ju drömma
Han var ju hyfsat tidig med engsund gate och de var nog inte taget helt ur luften, dock gick han för långt hur långt affären gick. Ingen aning vem denna herre är, kom ihåg detta är silly season vissa har på fötter andra inte, vissa är affärer som är på g om dessa herrar går ut med detta för tidigt och sen falierar affären.
Jag uppskattar rykten om hv killar som vill hem det är alltid kul. Hoppas han har rätt, har han fel kommer jag inte hata han bara bli besviken pilot inte spelar i hv. Tråkigt bara han vill komma hem efter lång skada då han inte är lika attraktiv längre.
Frågan är vilken roll han får, känns som han är väldigt lik Alsing och vill ha samma roll. Även om jag ser pilut i grunden som en mer offensiv back som gör poäng men känns som han blivit mer tvåvägsback med åren
- Luoto check!
- Ang
- Laleggia
Sen snackar vi.
Vet inte hur trovärdiga denna sida är. Så lägger den här
Står ju mest att han är välkommen till hv och de tror jag är rätt självklart. Sen är ju frågan hur mycke han vill ha och hur långt kontrakt.
Välkommen är han ju men återstår väl att se om de blir något
Källa: Jönköpingposten
Copy & Paste “artikel”
Fick huvudvärk av att läsa den. Förklarar ett och annat.
Liljander ‘har varit i kontakt med honom sen han lämnade HV’.
Rhett Pitlick gör en till bra säsong i NCAA. Tycker Björn kan slå till inför nästa säsong. Passar med våra kontringsstarka forwards.
Rem Pitlick verkar mest lägga upp diverse hippiegrejer på insta.
Har rotat runt och tror vårt största hopp när det gäller center innan deadline är att någon släpps från NLA.
Ondrej Kase är kvalitetsmässigt en nhl-spelare men har haft svåra skador. Kontraktet med Litvinov går ut. Kan nog producera som Borgström. Filip Sandberg spelar i samma lag och kan nog komma med tips.
Dröm hade ju varit att byta Forslund mot Tikka rakt av, men tveksamt om Nybro skulle gå med på det. Imponerad av det jag sett av Forslund mot Frölunda och LHC.
Tycker han imponerat. Passningen idag till tedenby var delikat. Synd att det var just… Tedenby.
Håller med. Skriv avtal. Tror Liljandet fått upp ögonen för honom och därför han ville låna honom på nytt.
Såg precis en snubbe i typ 20-årsåldern på Jönköping Central som hade hockeyspelare-aura med två väskor, undrade i två sekunder om det var typ vår nya förstacenter och inser hur otroligt nördig man är nuförtiden
Sen har ju Liljander lånat in honom tidigare också, han gjorde ju en match i Malmö förra säsongen.
Tur att du inte började förfölja gossen eller kasta saker till honom för att kolla reflexerna.
Ett väldigt bra sätt att testa och scouta eventuella nyförvärv från HA. Lite som en kort provanställning där man känner på varandra och får en helt annan bild av hur en spelare funkar i föreningen och SHL kontra att se en spelare agera i en annan förening och framförallt serie.
Av de spelare vi lånat in så är Forslund den spelare som tagit för sig och spelat bäst. Bergman var även han helt okej. Sen är det inga toppspelare direkt men lär garanterat vara väldigt billig och bra utfyllnad.