Lyssnade på nån pod han var med i och där sa han att karriären är över. Men han kanske ändrar sig? Höll iallafall igång med träningen under sommar/höst.
Fick en sjuk känsla att Brendan Shinnimin är klar för HV nästa säsong efter intervjun med honom innan matchen.
Den såg inte jag, vad baserar du det på?
Egentligen inte mer än att han hyllade publiken och arenan. Bara en känsla ![]()
Fan.. sjukt att man tänker så. Men var exakt min tanke också efter den intervjun. Man är ju skadad. ![]()
![]()
Vi ska inte bli något jävla fotbollslag.
Hv kanske skulle sno George Diaco? Verkar va riktigt bra i HA
Aldrig att dom släpper honom. Ryktas väl om att SAIK norpat honom.
En IKO-are förslog på Twitter en trade mellan HV och IKO. HV får behålla Hampus Karlsson permanent resten av säsongen mot att de får Pasic. Känns spontant en win-win.
De kan få båda.
Inte mkt matcher kvar nu, men dock oerhört viktiga sådana. Hoppas Hult/Liljander plockar in ngt av värde nu i slutspurten. Hoppas de kan få in ngt av klass. Oavsett om det blir kval eller inte, skador kan uppstå och bli förödande för laget vid tex ett kval. Då är det bra att stå sig extra bra rustat.
Är oerhört tyst i nuläget.
Inte ens ett liiiitet rykte.
Han vore en drömvärvning tror jag. Kom igen Hult.
37 år? Hmmm… ledaregenskaperna är det säkert inget fel på, men åldern?
Ser att han har en lagkompis som ser ganska spännande ut dock. Leder interna poängligan överlägset, tvåa i målligan i Schweiz och snittar nästan en poäng per match. Ser dessutom att han har tydliga kopplingar till Huskvarna… André Petersson heter han, någon som känner till honom? (OBS, ironi)
Ålder är bara en siffra ![]()
Jag har en rätt så hög siffra ![]()
Ja den där Andre kanske kan hjälpa oss med att ösa lovord över HV i allmänhet och nuvarande coachteam i synnerhet!
(Kanske lite ironi här också…)
Ska dock enligt ryktet vara lite svag på rören.
Skadebenägen också.. förutsatt att han spelar i ett SHL lag. I alplandet finns ingen risk för skada!
Vi kan väl ta hit honom på skridskotest kanske?