Som icke-stockholmare säger det mig inte jättemycket och då har jag ändå varit mycket där.
Knappt en kilometer.
Jag är korpulent…
Frölundas backtränare . Blir han kvar under Ohlsson? Sitter på utgående.
Kanske vore något?
Näslund blir kvar, är det Burström du tänker på så coachar han forwards.
Någon som vet hur vanligt det är (eller existerar) att lägga in prestationsklausuler i långa avtal?
Borde kunna vara en försäkring åt båda håll.
På ledarsidan vore det ju enkelt med tabell placering vid valda tider, men kanske svårare på spelarsidan. Plus minus?
Kan det här vara något? Oprövad i SHL, jag vet.
Såååå HV va på Södergran som ser ut att gå till LHC. Är det verkligen en spelare HV behöver??
Känns lite som motsatsen till vad HV behöver.
Leker med tanken att han skulle ersatt sån som Lenc, lite mer poäng föregående och avsevärt yngre. Har ingen jätte koll på Södergran måste jag medge, han va en av dom ledande spelare i MoDo som ej leverera när man skulle.
Dröm: Jiri Smejkal. Han har väl en SHL-klausul vad jag kan minnas.
Frågan är hur många “gratis” poäng han gjorde för att han spelade med Suomela och Karlqvist.
Jag menar poängskörden har ju halverats i en sämre liga än SHL
Kan ha fel men vad jag kommer ihåg så var det Oksanen som gick med Karlkvist och Suomela medans Smejkal va i andra femman
Du kan absolut ha rätt. Efter lite efterforskning så spelade Smejkal i andra femman med Zohorna
Tror han är en nyttig spelare som jobbar hårt och inte fastnar som ett frimärke i sargen likt Brännström vareviga anfall.
Skulle tro det var tänkt som ersättare till Lenc i en 3:e lina.
Ja, det var väl han som drev den kedjan? Jag tycker han låter spännande.
Södergran va skönt att vi slapp.
Ja jisses, vad skulle vi med den till?
Sno en plats för en bra junior i 3 el 4 linan…
Skönt som sagt, önskar honom lycka till och ett grattis i förskott till 11e platsen i SHL 25/26!
Någon som har koll vart Heikkinen är påväg? han hade jag gärna sett i HV
Edit* Nubben värvning läste jag till mig själv…
Hade vart kul att se honom i HV.