Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)

Linköping är vad jag har hört!

Timrå va?

Stämmer.

Ursäkta, men bor du under en sten haha? Expressen har sen länge gått ut med att han ska spela i Timrå. Du får nog kolla dina källor framöver.

1 gillning

Fan, jag har också bott under en sten. :grinning_face:

Haha jag skojades lite bara. Men Heikkinen lär presenteras vilken dag som helst nu för Timrå.

1 gillning

Miss av mig! Vet inte vart jag fick Linköping ifrån.
Men man kan tro att jag bor under en sten.:headstone:

2 gillningar

Zion Nybeck gick ju till Linköping ändå

Nu är vi i drömmartråden och varken Heikki eller Zion behöver vi drömma eller skriva om här då de redan är klara för andra klubbar.

Nu fortsätter vi drömma om JAGR och dylikt :partying_face::+1:t2:

8 gillningar

Bedard tröttnar på att spela i ett pissdåligt Blackhawks och drömmer sig tillbaka till vackra dagarna i Jönköping. Begär trade och flyttar “hem”.

3 gillningar

Vågar man hoppas på ett tidigt påskägg idag?

5 gillningar

1.01 i odds på att LL presenteras idag.

2 gillningar

Vilken av de båda LL? :sweat_smile:

3 gillningar

Jag gissar på Linus Lindström åtminstone :laughing:

Fixa Björn! Byt mot Tikka!
En Keskinen är vad vi behöver! All in bara!

5 gillningar

Är lite oseriös nu. Men gud vad intressant och kul det hade varit. Keskinens brorson?

2 gillningar

Kikat på allt jag kunnat hitta med honom, började följa närmare för ett år sedan.
Inte bara släktskapet med en HV legend som gör att jag gärna sett honom göra ett år i SHL/HV innan det är dags för att försöka lira till sig ett kontrakt på andra sidan pölen.
Smart grabb, fina handleder, scannar konstant av isen, bra spiltvision med mera.

Löp å köp!

All in på Keskinen, Puistola och Liv! Nu kör vi!

11 gillningar

Och Kalle Loponen!

2 gillningar

Kan det här vara något? Såg honom i landskamperna nu och han utmärkte sig väl inte särskilt men det tyckte jag knappt någon spelare gjorde i något av lagen.