Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)

Han läste min recension sv Stockholm som storstad och skärpte sig

14 gillningar

Är det helt avskrivet med Jesper Fast?

1 gillning

Han ville väl avsluta karriären i Nordamerika?

Det har jag också för mig att jag läst i en intervjuv han gav med JP eller expressen för något år sedan

Jo det stämmer. Tänker bara på att han är 33 blir 34 samt har utgående kontrakt. Får han inget nytt så skulle det kännas som att det kan ske? Kanske mer önsketänkande..

1 gillning

Sen åkte han ju på en väldigt allvarlig skada med så vad de blir av den karriären är väl oklart?

1 gillning

Saker kan hända med åren som kanske gör att man omvärderar saker och ting. Familjesituation, hemlängtan, oro för vad den orangea mannen ska hitta på… Allt spelar in.

AB dyker upp i AIK - DIF matchen.. måste ha kommit ett superbud från AIK att ta över hans kontrakt som gör att han är där :slight_smile:

2 gillningar

Pajuniemi verkar ju som sagt vara klar för Malmö, däremot finns det fortfarande möjlighet att norpa Kuokkanen enligt Madhawk. Där skulle vi ha vår 1a center.

1 gillning

Bättre sådär än tvärtom. Dags o hämta pengapåsen :bear:

Bättre att inte hoppas på något. Men en klockren 1C iallafall. Lär ju kunna punga upp mer än Malmö

Ja det är en spelare som det hade varit värt att lasta pengar på.

Samtidigt han ska inte välja HV bara för pengarna.

2 gillningar

håva in honom o så misslyckas pilut i lausanne så har vi två kanonvärvningar där

2 gillningar

Saxat från sillychatten i JP:

“En familjemedlem till SHL-bekantingen Ville Pokka har börjat följa HV.”

En Rasmus Pokka följer mycket riktigt HV på instagram.

3 gillningar

Stämmer, hans brorsbarn Rasmus har börjat följa HV71 på Instagram.
Oklart om det betyder något.
Bra spaning dock.

2 gillningar

Är ju en rightback som skulle kunna bilda första backpar med Borgman. Lägg till LaLeggia på de så är backsidan klar.

2 gillningar

Det stämmer bra överens med vad jag hört om att HV ska jaga signatur på en finsk rightback. Trodde på Kaski, men kan likväl vara Pokka.

7 gillningar

Allt för dålig koll på Pokka. Någon med koll som kan beskriva honom? Är det ett namn som kan sätta avtryck?

Har du hört något spännande namn kring 1c positionen?
Misstänker att Björn är väldigt intresserad av Janne Kuokkanen. Har dock kontrakt men man vet aldrig vad som händer i Schweiz.

1 gillning