Nä jag tror inte man tackar av och sen tryout. Eller ja, lex Önerud i och för sig.. men så bör man inte jobba väl.
Den här artikeln han har som “källa” till en evt try out för Pilut till hösten i LHC. Gissar att han snubblade över inlägget här.
Notera att det spekuleras, till och med ett frågetecken…
Man ska ta allt murvlar hasplar ur sig med två nävar salt.
Känns otroligt att det är detta som Svensson använt sig av för att slå fast en try out. Han måste hört det från någon mer?
Han är som vi, en supporter, med med en blogg istället för forum. Och jo lite mer följare.
Frågat honom.
Inget svar.
Talande.
Inte första gången jag ställer en liten fråga som möts av tystnad.
Men det är ju möjligt att Pilut ville ha en Try-Out men att det inte blev något av den.
Han kan ju ha på fötterna, men det tvivlar jag på.
Skriv gärna ut Lausanne så man slipper få hjärtsnörp när man läser.
Haha näver.
Ät ett Ägg så blir det bättre.
![]()
Svensson tar sig alltid tiden att svara. Iaf när jag frågar nånting på DM.
Jag tror inte vi ska dra några glädjevarv över dagens avsked med Lausanne. Tror inte heller det dröjer alltför länge innan nånting blir officiellt, Larry har väl varit ganska tydlig med att han vill bli kvar nere i Schweiz.
Står 71 för att han ska till HV71?
hahaha va??? Han har spelat 71 matcher i Lausanne.
Det kan inte va en tillfällighet
Jag är redo för en valborgsraket imorgon ![]()
Hur attraktiv kan han vara på Alpmarknaden efter en säsong med 0 matcher??
Man kan ju tycka att Laleggia och Frederic Allard vore mer eftertraktade just nu.
Exempelvis…
Bonjour HV71 ![]()
Allard funderade jag på igår om det inte snarare kan vara NHL som väntar för honom nästa säsong för övrigt
Har Madhawk alltid rätt? Konstig fråga, men självklart inte.
Om han räknar in läkarundersökningen: ingen aning. Jag svarade bara på ett inlägg som frågade om inte Pilut hade förlängt med att länka till vad Madhawk (som har betydligt mer koll än mig) sagt. ![]()
Nej men till 99 procent brukar han ha rätt. Han känner ett gäng scouter/sportchefer/agenter/spelare. Otroligt sällan han har fel.
Mr Madhawk har absolut sällan fel,men han sa ju att det var Stockholm och Djurgården som gällde för Borgman och där vet vi ju hur det gick. Sen säger han ju oxå att i Sverige är det bara HV som gäller vilket kanske alla vet. Bara att vänta och se,han är grym Höken men kan ju hoppas att han har lite fel här med….![]()
![]()
![]()
![]()
Detta är ett fel jag minns med tanke på att det gällde HV. Så visst händer det, säg var 5e år kanske. Så med andra ord är det väl dags för ett nytt fel?![]()
Inte ens Höken kan hålla koll på allt och i Schweiz tänker jag att han inte har samma kontaktnät.
Kan ju också vara så att Larry P är på väg till en annan NLA-klubb.