Du har svar:D
Hittade en Reddit-tråd skapad för sex dagar sen där Canes-fans sett att hans hus är till salu.
Vatten på kvarnen osv.
I samma tråd så verkar samtliga vara väldigt överens om att han aldrig någonsin kommer kunna spela hockey igen. Vet inte alls status på Fast men känns som det är en bra bit tillbaka. Fick inte Abbott lägga av pga nåt liknande?
Han vore väl håll käften-kvalitet? Rätt gammal dock, så vet inte hur troligt det är.
Du hittade ingen över 40 va?
Det kan inte vara Abols då? har för mig att någon i mods nämnde att han ska varit på radarn för HV, men han hade kanske kontrakt med Rögle vid Europa spel???
Drömmer om att det är Abols som kritat på och Rögle gått med på nån deal.
hahaahahha timing
Ta in honom i föreningen om inte annat? Mkt erfarenhet ju.
Känner hans föräldrar och de sa till mig för några år sen att shl kommer inte hända. Men vi får se killen kan ju absolut ändra sig vore ju jätte kul!
Isak Rosén
Följer HV på Instagram och stämmer in på beskrivningen, har dock kontrakt så kanske inte så trolig.
Linus Karlsson?
Känns väl mest trolig av dom namn som stämmer in på beskrivningen.
Lär ju spelar med Linus Lindström i SAIK?
Mår typ illa för man har hört från ”säkra källor” att Hansson, Pilut o en ”håll-käften-1C” kommer in. Hur ska man känna och vad är rimligt??
Tror mer på någon som fått mindre och mindre NHL matcher med åren.
Som t ex Rasmus Asplund.
Ror BL iland nån sådan eller bättre så tar jag av mig hatten och sållar in mig i glaset nästan fullt gänget och tänker att vi blir farliga i slutspe…
Känns som alltid i sillytider: feberfrossa av glädje och spykänslor av besvikelser.
Olle Lycksell hade nog klassats som håll käften-värvning med tanke på hans AHL-framfart. Har utgående kontrakt. Om vi nu bara ska spekulera vilt utifrån EP
Linus Karlsson har kontrakt ett år till.