Hur mycket vet du om dessa herrar? Känns spännande om man bara kollar EP profilerna iallafall
Hudon är fan klass så in i helvete. men Malone vette fan.
Har inte Hudon varit lite småaktuell för LHC, eller har jag drömt? Kan för lite om dessa 2, är det riktiga “håll käften värvningar”
5 följare… Luktar troll lång väg. Och två 30-plussare känns inte som Björn, men vad vet jag.
Vilda chansningar eller?
De heter silly season så ingen aning om hur troligt detta är.
William Rahm är ju i SCL Tigers så kanske inte helt orimligt.
Fy fan så tråkigt att läsa “30-plussare” om folk som är yngre än en själv.
enligt dina källor så skulle ju 1 C spelat i SHL tidigare vilket dessa herrar inte gjort, och din källa är rätt trovärdig eller?
Jag kan omöjligt veta om dom uppgifterna min källa gav mig stämmer till 100% eller inte men källan i sig har god insikt och står nära hv.
Mods har fått info om källan.
En bra källa säger ju mer än ett anonymt konto på X
Precis det jag menar.
Dom uppgifterna han fick kanske var något spår som var hett som fan sen kanske de skitit sig och han inte har fått dom uppgifterna. De kan jag inte säga.
Båda de här har ju lanserats av Hockeynews som potentiella nyförvärv till HV/SHL så man vet ju inte. Är det säkert att det bara ska värvas en center till??
Kollade EP som alla andra gör?
Innan vi klankar ner för mycket på deras ålder så får vi inte glömma att Piloten är lika gammal som Malone.
Orka ”gnälla” på åldern..
Krog var typ 35 när han kom till hv och var grym!
Hansson och Pilut är 30 år… Eller om Pilut blir 30 i år.
Ja och det finns väl otaliga exempel på där ålder bara är ett nummer. Allt hänger på hur bra scoutad spelaren är.
Tycker det är meningslöst hänga upp sig på åldern (vilket jag själv har gjort). 27 eller 33 säger ingenting egentligen om hur bra en spelare är. Kan inte komma på en enda gång jag sett en äldre spelare krokna i slutspelet för han är för gammal.
Linus Omark
Brian O’neill
Jakob Silfverberg
Linus Klason
Dick Axelsson
Marcus Krüger
För att nämna några som spelat sina lag till final.
Så hans “senaste” scoop är en länk till hockeysverige som är 6 dagar gammal?