det är ju en håll-käften-värvning kan man säga
Körde förbi Staffan Lindeborgs kontor i Hovslätt nyss och han var där och jobbade. Drömmen är ju att man har spelat in något som man släpper i helgen.
Nu har vi snart full täckning. Biltema, HV:s spelarparkering och Staffan L:s kontor. Vi borde inte kunna missa nåt!
Borde det inte vara någon bevakning på Nybergs också?
tror @jannemannen har den!
Yes. Går förbi med hunden en gång om dagen!
Alltså, ge mig ett par plattor öl, en ölkyl och ett dieselaggregat så kan jag sitta utanför Lindeborgs i flera veckor.
*edit: finns en liten park precis mitt emot också. Kan slänga upp en hängmatta mellan träden så kan jag hänga där hela sommaren.
Vad är numret swishar direkt
Shut up and take my money
800-No-Nubben
Detta är vad jag kallar dunkande forum hjärta!
Du glömde bort Nybergs bil så de är nog därför vissa nyförvärv redan nu varit överraskningar ..
Börjar bli olidligt nu! Vem är håll käften värvningen? En riktigt bra förstacenter och helst svensk, i bra ålder och ngn som man kan bygga vidare på i flera år helst. Det är min förhoppning iallafall.
Djurgården har tackat nej då han tydligen begärde runt 250-270 i månaden. Finns inte på kartan att vi ska betala dom pengarna för en gnuggare.
Dåligt inte välja sin moderklubb går fet bort hos denna förening då vi har nog med spelare som suger ut pengar.
Vad är det för gökunge?
Om det stämmer:
Malone - bra
Hudon - klass
Ingen aning fick upp det i flödet på X