Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

Dags att värva en back snart? Vi kan ju inte gå in i premiären med 6 backar…

1 gillning

Vi har ju Hult som sportchef och jag har inga förhoppningar att han helt plötsligt ska bli en sportchef som hittar kanonvärvningar

In med Connor Carrick nu då Hult! Vore en hållkäften värvning sett till marknaden just nu.

Spelade Borgman backpar med Carrick i Leafs sässen 17/18?

MP skriver i sillychatten: ”Det var nära tidigare med en forward/center i veckan, men de fick nej från den spelaren. Back har jag inte hört något om än” .. när han fick frågan om HV.

Undra vem spelaren var?

1 gillning

Mikkel Bødker. :wink:

1 gillning

MPs svar när frågan om namn uppkom.

”Yes, men inget jag tänker droppa här då det är aktuellt med andra klubbar i SHL. Det lär klarna i närtid.”

Aja, får hoppas Hult jobbar på hårt nu.

Varför inte lägga ut en artikel att X jagas hårt bland SHL klubbarna om han nu vet så mycket?

Dom lever väl på “clicks” så här kan man få in ett par artiklar om samma sak om man är smart.
X jagas av klubbar och sedan avslöja vem X är klar för.

3 gillningar

Vet ej om någon tagit upp denna spelare innan.

Gick igenom sillychatten och någon tog upp Jack Becker. Personligen hade jag tyckt detta var en bra ersättare för Noah Philp. Hade inte varit så förvånad ifall vi är där och nosar, speciellt med tanke på NEs suktan efter en stor tvåvägscenter.

Jag någon/några matcher blev det nog… “Martin Marinčin & Andreas Borgman: I Toronto roterade han även i de lägre backparen med bland annat Marinčin och den svenske backen Andreas Borgman”

Jag vet inte. Såg två fighter där han förlora direkt, men är väl det bara bra för SHL :joy:

Ren spontant känns det som en late bloomer som är på gränsen till AHL. Oftast vill man väl ha nån som varit på gränsen till NHL. Vet du nåt om han?

Nån som sitter på info om vem spelaren är som ska ha nobbat oss enligt MP på expressen?

Jaromir Jagr surras det om.

1 gillning

Såg han på Biltema

1 gillning

Hur många korvar åt han? Blev en del va?:wink:

Kan det här vara något?

Alexander Nylander erbjuden till Professional Try-Out med Calgary. Får han ingen kontrakt lär det bli HV eller hur???

Varför skulle de bli Hv i så fall?

Det är ju en drömtråd och då finns ju självklart inga andra alternativ​:wink: Tror tyvärr det stannar där även om han inte får något avtal där..

1 gillning

Just de :rofl: