Tänk bara om man hade kunnat få in Rattie och en STOR tvåvägs toppcenter:
Rattie NY Hepo
Kloos Mysak Hardman
Woods Rousek Ang
Tre kedjor som alla kan producera i stor grad. Fjärdekedjan skiter jag fullständigt i bara de är satans jobbiga att möta.
Tänk bara om man hade kunnat få in Rattie och en STOR tvåvägs toppcenter:
Rattie NY Hepo
Kloos Mysak Hardman
Woods Rousek Ang
Tre kedjor som alla kan producera i stor grad. Fjärdekedjan skiter jag fullständigt i bara de är satans jobbiga att möta.
Fjärde-line
Tedenby - Lindström - Pasic
Mer plast än växjö
Så är det, men finns inget vi kan göra åt saken riktigt.
Håller med men vad har vi får val när vi banat väg för inslagen väg. Säger inte att du inte förstår det. Jag bara reflekterar över de facto. För jag är inne på det är kanske denna trista väg vi får gå framgent om vi ska överleva.
Att överleva utan kval är en dröm. Först då kanske vi kan få se lite mer av det HV vi söker. Skulle det bli kval igen, och man håller sig kvar. Är inte säker på att det lockar de namn vi önskar.
Ny HV-back om man ska gå på instagram. (Hans brorsa följer)
Pirrar tyvärr inte till någonstans av det där.
Tror inte vi går så lågt.
Hoppas på kusinen om något isåfall.
Bröderna Komuls är dock kusiner med den här killen. Ett långskott så det skvätter om det, men det pirrade lite lite till. *edit: Han spelade dessutom med Heponiemi i Charlotte Checkers säsongen 23/24. Långskottet blev kanske lite kortare…
Om man får vara lite tråkig och göra långskottet som blev lite kortare till lite längre igen så är han leftare och har kontrakt till 27/28.
Förstahand söker HV71 en rightare (förstår såklart att man inte kan vara hur petig som helst). Dessutom tror jag inte man köper ut en back från NHL som har kontrakt två säsonger framöver. Då lär Hult behöva punga upp en del. Däremot har Uvis kanske inte varit strålande i NHL, och Florida vill göra utrymme för en annan. Blir väl lite billigare då?
Kul spaning ändå!
Jag tänkte på det med. Nytt tvåårskontrakt med Pantrarna skrivet i januari. Låg chans att flytta från Florida till Jönköpings Riviera.
Who knows, killen kanske har hemlängtan. Saknar sin kompis Heppo.
Hansen är ju mästare på att hitta guldkorn i tjeckiska ligan, men nja bättre o ta upp en junis istället.
Hansson blir ju inte borta länge, så kanske ändå lite intressant att testa. Isf vår första lettiska spelare någonsin.
Allt är ju relativt, men “länge” är väl precis det som beskriver Hanssons frånvaro?
Intressanta spaningar. Presentation inom kort tro? ![]()
Ska vara Markuss
vafan
Insta spöa Expressen!
71 Kudos till @Danneman
Vilken spets du hitta Hult! ![]()
Får vi Komuls får vi en nyttig back! Kanske inte den flashigaste killen men han gör alltid jobbet! När vi tittar på Lettlands matcher hemma har han varit stabil och bra!
Han är född i staden som min familj kommer ifrån och där är han väldigt uppskattad av dom jag känner som sett honom spela mer en jag.
![]()
![]()