det kanske redan nämnts tidigare men, clarke som frölunda värvat är ju inte ens center? Iallfall inte enligt EP. Talar väll mindre för att vi ska hitta en center.
Vore riktigt kul. Jag vet att många Sharksfans gillade honom och tyckte han skulle fått fler chanser i NHL/nytt kontrakt. Konstigt att han inte fått kontrakt av en annan NHL-klubb.
Ja, Sharks massiva talangpool är full, men klart han förtjänar en ny chans. Gjorde inte bort sig alls.
Däremot, kan han säga nej tack till Jönköpings Riviera?
Linus nässen får lämna frölunda
Leftover, skadehistorik, fylla på underifrån, kliver av bussen i JKPG om en kvart då va?
Inget skulle förvåna mig om Hult skulle signa honom. En bärande offensiv center som kan producera skulle låta som Hult ord.
Lite så ja. HV71 tar det som ingen vill ha och det som blir över ![]()
Vågar man hoppas på något nu när NHL camperna drar igång idag och det finns lite centrar där borta som inte kom med och står nu utan kontrakt.
Just idag känns det som vi behöver värva in en halv ny backsida istället för en center då det saknas tre ledande backar vid näst sista träningen innan säsongsstart.
62 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #XX Pavol Regenda
Spelar ej på lördag.
Tjiii! Lite roligt ändå att min inlägg som blev en värvning på riktigt. Trodde aldrig det!
Nu man taggar @PapaEmeritus och tar fram popcornen.
Vem av er är den riktige sportchefen på forumet?
Om Regenda flippar är han min.
Om Regenda floppar är han deras.
Om han tacklar ner shimmimin rejält och krossar lhc är han min om inte är han deras ![]()
Du är min gud.
Fortsätt.
Sean Day är ledig, kan väl vara ett alternativ och stärka upp en skör backsida?
Och som vi såg i kvalet det året så kan Sean Day väl spela “box”-play… ![]()
Hur ser det ut för Connor Carrick som det pratades om för några veckor sedan? Borgmans gamla backpartner i Toronto som håller klubban till höger om kroppen?
Hv måste fortsätta plocka från översta hyllan för att lyfta i tabellen.
Sean Day känns som ett avslutat kapitel men nu när vi spelar med snabba omställningar vore det kul att se honom i HV71.
Carrick är bra men spelar med väldigt mycket risk.
Att Alsing är apkass ställer verkligen till det. Han får gå till Leksand i utbyte mot Sjöholm.