Skönt. Tror det går att hitta bättre.
Tror han inte vart så aktuell för hv. Han har garanterat vart på hv bord men satsade säkert mer på Dickinson för den rollen. Nu söker man säkert nått annat
På tal om spelare man vill ha till nästa säsong: Vinni Letieri gjorde 4 poäng (3+1) första slutspelsmatchen i AHL.
EDIT: 3 mål på 4 skott dessutom, kanske kan ersätta HP i PP om man får önska och be till gudarna osv
Kollade nyss highlights, jävlar vilka skott han har
Felix Robert tycker jag hade varit bra för att få kvalitet i botten 6.
Förutsätter att det finns pengar till riktig kvalitet också men han skulle kunna fungera bra med både Woods och OSL tack vare sin skridskoåkning.
Lindström, Laz, WIN och co. ser jag som bänknötare på shl-nivå.
Ja, nu såg jag med. Herregud säger jag bara!
Till alla som vill ha torsdagsunderhållning: kolla 3-0, 4-0 och 5-0 målen från Toronto Marlies - Rochester Americans från igår.
Tyvärr kommer han inte till HV för 71:an är upptagen och WIN vägrar släppa den ifrån sig…
Skämt åsido, grymt löd i bössan på karln. Honom behöver vi.
Och att han tycks ha samma position som HP i PP. Tar för givet att man inte vill släppa honom utan att han själv ville det. Därav behöver man ersätta hans skott i just PP, samtidigt som jag tar för givet att man inte avser att spela Kloos och OSL i PP nästa säsong. Gillar Kloos men OSL har en förmåga att inte kunna göra mål.
Nån som kan länka?
Menar du till matchhighlightsen från igår?
Ja
Dendär killen kommer INTE spela i SHL nästa år. Tänk er pengasäcken NL skyfflar på spelare som denna…
Lång, lång, långskott på denna
Jag är såld efter en highlights video. ge oss Lettieri ![]()
Samma här! När kommer swishkampanjen?![]()
Hatten av om vi landar Vinni!
Paret Lettieri väntar barn om det spelar in angående vart han vill spela hockey någonstans…
Vilket jävla skott. Fyfan.
satan va go han är, Kloos se till att ringa hit polaren nu…
haha
Fy fan vilken bössa! Vissa skjuter med luftpistol och vissa med bazuuka!