Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

Skönt. Tror det går att hitta bättre.

2 gillningar

Tror han inte vart så aktuell för hv. Han har garanterat vart på hv bord men satsade säkert mer på Dickinson för den rollen. Nu söker man säkert nått annat

1 gillning

På tal om spelare man vill ha till nästa säsong: Vinni Letieri gjorde 4 poäng (3+1) första slutspelsmatchen i AHL.

EDIT: 3 mål på 4 skott dessutom, kanske kan ersätta HP i PP om man får önska och be till gudarna osv

7 gillningar

Kollade nyss highlights, jävlar vilka skott han har

3 gillningar

Felix Robert tycker jag hade varit bra för att få kvalitet i botten 6.
Förutsätter att det finns pengar till riktig kvalitet också men han skulle kunna fungera bra med både Woods och OSL tack vare sin skridskoåkning.

Lindström, Laz, WIN och co. ser jag som bänknötare på shl-nivå.

1 gillning

Ja, nu såg jag med. Herregud säger jag bara!

Till alla som vill ha torsdagsunderhållning: kolla 3-0, 4-0 och 5-0 målen från Toronto Marlies - Rochester Americans från igår.

4 gillningar

Tyvärr kommer han inte till HV för 71:an är upptagen och WIN vägrar släppa den ifrån sig…
Skämt åsido, grymt löd i bössan på karln. Honom behöver vi.

3 gillningar

Och att han tycks ha samma position som HP i PP. Tar för givet att man inte vill släppa honom utan att han själv ville det. Därav behöver man ersätta hans skott i just PP, samtidigt som jag tar för givet att man inte avser att spela Kloos och OSL i PP nästa säsong. Gillar Kloos men OSL har en förmåga att inte kunna göra mål.

1 gillning

Nån som kan länka?

1 gillning

Menar du till matchhighlightsen från igår?

1 gillning

Ja

6 gillningar

Dendär killen kommer INTE spela i SHL nästa år. Tänk er pengasäcken NL skyfflar på spelare som denna…

Lång, lång, långskott på denna

2 gillningar

Jag är såld efter en highlights video. ge oss Lettieri :joy:

4 gillningar

Samma här! När kommer swishkampanjen?:joy:

1 gillning

Hatten av om vi landar Vinni!

2 gillningar

Paret Lettieri väntar barn om det spelar in angående vart han vill spela hockey någonstans…

2 gillningar

Vilket jävla skott. Fyfan.

1 gillning

satan va go han är, Kloos se till att ringa hit polaren nu… :slight_smile: haha

5 gillningar

Fy fan vilken bössa! Vissa skjuter med luftpistol och vissa med bazuuka!

1 gillning